Puk3 Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 Puk, mijn konijntje van ongeveer 3 jaar oud, heeft opeens gezwollen tepels. Normaal zijn ze bijna niet voelbaar of zichtbaar maar nu zitten er een soort harde balletjes onder. Ze is iig niet zwanger want er is geen ram bij haar in de buurt geweest. Het is me niet duidelijk in hoeverre ze er last van heeft. Ze protesteert namelijk al sinds ik haar heb als ik aan haar buik zit dus dat hoeft niet te zijn omdat ze pijn heeft..Wat denken jullie? iets om mee naar de dierenarts te gaan of even afwachten?
Dollie Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 (aangepast) Ik heb géén idee wat het kan zijn ofzo, dus ook niet of het erg is, maar gevoelsmatig zeg ik toch wel naar de dierenarts.. En anders hooguit nog twee daagjes aankijken. Sowieso, als je het idee hebt dat iets niet goed is maar het niet zeker weet, altijd naar de dierenarts.. Baat het niet, dan schaadt het niet. (Okay, wel voor je portomonnee.. Maar goed. Better safe than sorry.) Succes ermee in ieder geval! 15 juni 2009 aangepast door Dollie
max Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 misschien schijnzwanger?.. plukt ze ook en maakt ze ook aanstalte tot een nest maken?... anders even bellen met de da, daar voel je je ook vaak al wat beter door...
Puk3 Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Geplaatst: 16 juni 2009 ..tja, schijnzwanger misschien. Ze nesteld regelmatig. De laatste keer was 2 misschien 3 weken geleden..
Aanbevolen berichten