liete-piet Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Hallo Truffel mocht gister voor het eerst in buiten. Toen hij buiten was was Truffel een beetje in de diarre. Zodra Truffel weer binnen kwam in zijn kooi was het weer goed! Hoe kan dit en wat kan ik hier de volgende keer aan doen?
_Danielle Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Wat versta je precies onder diarree?En hoe oud is Truffel?
toedeloe85 Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Voor het eerst buiten.... Was er gras? Dat kan het namelijk wel eens zijn....
merelvandijke Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 was het echt een vloeibaar hoopje of was het een trosje kleine, zwarte en plakkerige keuteltjes?ik denk inderdaad dat als er gras groeit en ze heeft hier veel van gegeten, dat dat het probleem veroorzaakt kan hebben. als konijnen niet gewend zijn aan gras, kunnen ze hier diarree van krijgen. als ze veel hebben gegeten lusten ze soms ook hun blindedarmkeutels niet meer, dat zijn die trosjes keutels waar ik het net over had, die horen ze direct op te eten.
bunny ranch chanty Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Diaree komt niet zo snel ik verwacht dat het blinde darm keutels zijn geweest....Die laten konijnen ook op andere terein los.
liete-piet Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Geplaatst: 16 juni 2009 Het waren kleine, zwarte en plakkerige keuteltjes. Hij liep op een gras gebied, dus dat zal het wel geweest zijn. Truffel is 10 week oud.
nonneponnn Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 dan zijn het denk ik toch blinde darm keuteltjes
Aanbevolen berichten