Meeshoo Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Hoi allemaal!Inmiddels heb ik mijn twee Black en Tan's! Ze zijn zo blits! Rennen achter elkaar aan, knuffelen, ze zijn lief en nieuwsgierig!Weet er iemand een DA in de buurt van Heemskerk?Op de lijst heb ik er meedere gezien in Alkmaar en Haarlem, maar misschien weet iemand een goede iets meer in de buurt?Niets dan het beste voor mijn hompies :bunny1::bunny1:!
Aapje Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 kom net toevallig via de zoekfunctie dit tegen, zie wel dat het een oud topic is maar wil toch ff reageren.. Ik kom zelf ook uit heemskerk, in het begin ging ik naar centro, in het centrum. (oude kaaswinkeltje) naast de bieb. Aardige man, netjes mijn konijn onderzocht en ingeent..maar of die heel konijnenkundig is weet ik niet. Voor de castratie en verdere klachten ben ik naar haarlem gegaan, die op de leidsevaart is erg goed!:mdr:
lianne Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Ik ga zelf naar WHG bron in Alkmaar, zij doen ook de konijntjes van de opvang. Oudorp in Alkmaar schijnt ook heel goed te zijn.
Meeshoo Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Geplaatst: 20 juli 2009 Hey, Bedankt voor de reacties!Aangezien niemand eerder had gereageerd, en ik toch mijn mannetje moet laten helpen heb ik inmiddels een afspraak gemaakt bij Centro. Toevallig dat jij daar bent geweest. Heb zelf in het dorp gewoont en het is zo'n beetje de enige die ik ken....Alle vragen die hier op BB staan heb ik gesteld en werden goed beantwoord. ("Biks mee nemen want ze moeten blijven eten", soort narcose enzo....Het kwam goed over...4 Augustus moet hij heen, ben benieuwd....Wordt vervolgd!!!!
Dollie Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Succes alvast! En beterschap voor de arme man..
Aapje Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Hey, Bedankt voor de reacties!Aangezien niemand eerder had gereageerd, en ik toch mijn mannetje moet laten helpen heb ik inmiddels een afspraak gemaakt bij Centro. Toevallig dat jij daar bent geweest. Heb daar zelf ook 20 jaar gewoont, vroeger gingen we met de hond altijd naar een ander, maar kan niet op de naam komen..weet wel waar het zit maar kan het niet uitleggen waar die zit! Ik denk dat ze bij centro ook goed voor hem zullen zorgen hoor!voor mijn konijn zijn ze ook lief geweest..maar omdat mij haarlem was aangeraden ben ik daarheen gegaan!:mdr:
Aanbevolen berichten