Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik lees net je verhaal, wat vreselijk zeg!

Ik zou me ook doodschrikken!

Goed dat je gelijk naar de da bent gegaan en dat ze in ieder geval weer plast en keutelt. Hopelijk wijst dit op een goede afloop, veel sterkte in ieder geval!

Geplaatst:
Rijd ze ook op Henkie? En rijd ze ook omgekeerd op Henkie?

Er is hier nog ergens een gelijkaardig topic, ik zoek het even op...

edit: Hier is het: http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/14977-dringende-vraag-graag-snel-antwoord-konijn-wond.html

Ik heb gezien dat ze aan vrij agressief op Henkie zijn achterkant reed. (met haar tanden in zijn rug, maar niet tot bloedens toe) Het zou best kunnen dat ze dat ook aan de voorkant deed...

Dank voor de link. Ik maak me alleen zorgen of ze in de toekomst weer met zijn 3tjes kunnen. Een half uurtje voordat ik de wond ontdekte lagen ze nog zo lief bij elkaar met z'n 3tjes.... (zie avatar.):P

Geplaatst:

We hebben net even de onderkant gecontroleerd van mijn konijn en het ziet er toch niet zo lekker uit. Het bloed is er nu wel allemaal vanaf.

Het ziet best eng uit, er steekt iets diks naar buiten, ingewanden...??? Het lijkt ook wel dat ze geen sluitspier ofzo meer heeft, want haar keutels hangen er gewoon half uit, het is een soort gat geworden. Ook kan ze haar urine niet meer ophouden en liggen er overal druppeltjes, ze mist natuurlijk het laatste stukje.

De keutels zijn natuurlijk nat omdat er steeds urine komt en ik hoop niet dat het aan haar vacht blijft plakken en er maden ofzo komen... (we hebben er net een paar van haar vacht weggehaald). Is het wel verstandig om zo'n beestje te laten leven... Ben benieuwd wat de DA gaat zeggen.

Geplaatst: (aangepast)

Ehm ik bedoelde dat ik keutels van haar vacht heb gehaald, GEEN MADEN. Ik heb het verkeerd opgeschreven!!!!

Ik was alleen bang voor maden. Ze staat nu inderdaad binnen, ze gaat pas weer naar buiten als ze helemaal gezond is, dan koop ik een mooi hok voor haar. Ik kan haar zoontje laten castreren als hij oud genoeg is en erbij zetten.

Ze is trouwens heel levendig en eet en drinkt heel goed. Als je haar ziet lijkt het net dat ze er geen last van heeft.

aangepast door chan
Geplaatst:
Ehm ik bedoelde dat ik keutels van haar vacht heb gehaald, GEEN MADEN. Ik heb het verkeerd opgeschreven!!!!

Ik was alleen bang voor maden. Ze staat nu inderdaad binnen, ze gaat pas weer naar buiten als ze helemaal gezond is, dan koop ik een mooi hok voor haar. Ik kan haar zoontje laten castreren als hij oud genoeg is en erbij zetten.

Ze is trouwens heel levendig en eet en drinkt heel goed. Als je haar ziet lijkt het net dat ze er geen last van heeft.

Oh, gelukkig!

Goed eten en drinken is heel belangrijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .