Sherrifke Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Nadat ik ongeveer 2,5 week ontdekte dat Sherrif wormpjes had zijn we met de twee nijnen bij de dieren arts geweest en deze meteen gewogen.Shief was 1,6 kilo en Sherrif was 2,4 ( of 2,6 kweet niet 100% zeker het was bij een andere dieren arts die het alleen bij hun in het systeem heeft staan ) Na de 5 dagen panacur heb ik 11 daagjes gewacht en ben vandaag weer een nieuwe kuur gaan halen voor 5 dagen.Afgelopen week dacht ik al dat sherrif wat minder vol aanvoelde. Maar gisteravond wist ik het zeker, ze voelde "knokiger" aan dan normaal, dus heb ik haar vandaag meteen mee genomen voor nog een keer te wegen...En nu blijkt ze nog maar 1,9 kilo te wegen. Ze hebben meteen haar tandjes gechecked op haakjes maar het gehele gebit zit er prima uit. Ze keutelt goed, mooie grote ronde, beetje glanzende ( niet plakkend ) keutels, zonder wormpjes... Ze snoept en ze eet ( heb het idee dat ze wat minder SS eet, maar was van menig dat dat gecompenseerd werd doordat ze meer hooi eet. Heb namelijk het zo goed aangeprezen hooi van zooplus gekocht, valt overigens wel in de smaak ) Ik ben vanavond meteen weer begonnen met een herhalings kuur van panacur, zoals het aangeraden wordt.Maar nu blijft mijn vraag... wat kan er met sherrif aan de hand zijn..Ze ziet er gezond uit zei de DA, mooi glanzend vachtje, ze oogt niet te mager.. Ze is sinds een tijdje wat baldadiger.. meer graven in mijn kleren, of bank of waar ze ook maar kan en dan het liefst ook in mijn kleren gaatjes bijten :whistle2: Ik ben zo bang dat ik wat over het hoofd zie en dat ik mijn lieverd verlies:(
kelly1986 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Het kan door de wormen die ze gehad heeft komen dat ze nu is afgevallen.Nu er geen wormen meer zijn zou ze dus gewoon weer moeten aankomen.Houdt het even in de gaten!
Sherrifke Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Geplaatst: 12 juni 2009 Ja mochten er nog wat wormpjes achter zijn gebleven dan zouden die nu binnen 5 dagen met de herhalings kuur er uit moeten komen... Zal haar morgen es goed verwennen.. een sherrif dagje
kelly1986 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Afvallen is vaak ook een aanleiding om je konijn eens te ontwormen.... zo vreemd is het nu dus niet dat ze af is gevallen. Komt wel weer goed!
Aanbevolen berichten