Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij de da was een koijntje gebracht, wit met roze ogen, ze moesten haar (volgens hun een haar) maar inslapen want ze konden d'r niet kwijt, mijn da heeft ze afstand laten tekenen en geweigerd in te laten slapen, net daarna kwam ik Eros brengen voor de castratie.

M'n da is zaterdag met vakantie gegaan en vroeg of het konijntje die 2 weken bij mij mocht blijven omdat ze wou testen op blindheid en doofheid.

De ogentest kon gizteren al bij haar vervanger en de gehoortest doet ze zelf.

Het is dus geen zij maar een hij, en hij is stekeblind, kan alleen licht van donker onderscheiden.

Ik denk dat meneer hier wel mag blijven wonen, laten we eerlijk zijn, wie wil hem nou als ze weten dat ie niks ziet?

Verder kan ie zich er prima om redden alleen zal ie niet gekoppeld kunnen worden omdat ie zich niet kan verdedigen en niet kan vluchten.

Hij wiegt z'n koppie ook zachtjes heen en weer om te proberen te zien wat er is.

Doof is ie niet tot nu toe te merken, reageert wel op stem enzo.

Meneer is omgedoop tot Stevie Wonder :mdr:

Geplaatst:

Kan hem moeilijk weer weg doen, hij is zo lief...

Bijt niet uit schrik als je hem aanraakt, wat ik niet raar zou vinden aangezien hij je niet aan ziet komen.

Hem is echt zo'n schattig beestje... als m'n eigen pc het weer doet zal ik een paar foto's plaatsen.

Hij heeft echt roze oogjes in plaats van rood

Geplaatst:

Wat een appart verhaal :) Super lief van je dat je hem mee neemt. Maar als het zo'n sgatje is, kan je het ook bijna niet maken om hem te houden! Zeker niet omdat hij blind is! Super veel plezier. En ik wacht graag op foto's ;)

Geplaatst:
Wat een appart verhaal :) Super lief van je dat je hem mee neemt. Maar als het zo'n sgatje is, kan je het ook bijna niet maken om hem te houden! Zeker niet omdat hij blind is! Super veel plezier. En ik wacht graag op foto's ;)

Als het goed is, is m'n pc maandag weer klaar :yes:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .