Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Snoepy is de laatste tijd heel driftig en gaat lucky de hele tijd berijden:bounce:

eigenlijk wil ik haar het liefst stereliseren maar ik weet hier nog niet zoveel over, ook wil ik weten wat een redelijke prijs ervoor is ik had gehoord meestal rond de 120 euro, ook bij welke dierenarts ik dit het best kan doen en of het wel handig is, ik had gelezen dat je beter konijnen onder de 2 jaar kunt laten stereliseren , snoepy is al 4 dus is het dan nog wel handig om te doen? ik vind het eigenlijk een beetje tegen de natuur in maar ik heb gewoon het gevoel dat ze dan niet zoveel meer met de hormonen in de strijd is en dat ze natuurlijk geen baarmoederhalskanker meer kan krijgen:love: iemand meer info?

Geplaatst:

Misschien dat je eerst even de zoekfunctie kunt gebruiken? Er is heel veel info over te vinden in andere topics, bovendien kan ik je zo eigenlijk niet echt iets vertellen..

Volgens mij valt haar leeftijd trouwens wel mee (daar is ook een topic over geweest, recent) zolang ze in goede conditie is. Verder lijkt het me vooral belangrijk dat je bij een konijnkundige DA bent, en dat ze de baarmoeder eruit halen. (Castreren dus, niet steriliseren.)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .