Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ze gingen echt heel erg goed samen, heb hier heel bewust op gelet omdat ze nog zo klein was. Maar goed het kan natuurlijk... na 2 weken ...

Ze at als een beer, echt veel, keutelen netjes op de wc, zodra ik naar buiten kwam huppelden ze naar het hek van de ren en ze aten hun bord groente waar ik bij zat leeg. De afgelopen 2 dgn er alleen niet bij gebleven met eten want ik heb veel gewerkt dus t eten neergezet, drinken en hooi verzorgd, gebezemd en gegaan, dit 2 maal daags.

Nogmaals, de kleine zocht Nelis echt op en lag heerlijk tegen hem aan te slapen elke nacht. Zowel in het nachthok als bovenop.

Met dat warme weer (heb er nog een topic over gestart toen) was Nelis wel veel aan t rijden maar dat waren korte momenten en zonder bijten of andere vorm van agressie.

Hoe kan een beesje wat zoveel eet zo weinig wegen en zo'n ondertemp hebben. Het hok lag vol stro, water en voer was zowel binnen als buiten verkrijgbaar...

voor mij blijft het een vraagteken.

Heb net asiel gebelt en ze leven erg mee. Hun voorstel was om Nelis te koppelen aan een wat weerbaarder vrouwtje, als we dat zien zitten natuurlijk.

We moeten Nelis dan meenemen en dan gaan ze daar kijken of er een goede match is. Heb gezegd voorlopig nog even niets erbij te willen, eerst maandag dochterlief inlichten en vragen wat zij wil.

Geplaatst: (aangepast)
Ja ze gaan niet in een dag dood dat kan wel een week duren voor dat alles plat ligt in het lichaam.Ze gaf aan dat hij bij het warme weer ineens meer ging rijden op de voedster dat kan net het punt geweest zijn dit was na de koppeling.Jonge konijnen geven het dan ineens op.

Okee, dat wist ik niet. Ik ging ervanuit dat juist het moment van koppelen het meest stressvol was! En omdat ze al 2 weken bij elkaar zaten... Ze is natuurlijk pas vanaf gister gestopt met eten...

Was trouwens nog vergeten Nelis sterkte te wensen, bij deze!

aangepast door Sabbie
Geplaatst: (aangepast)

Door de stess kunnen ze ook wel voedsel eten maar het niet meer opnemen in hun lichaam dat heb ik ook al enkele keren meegemaakt en gezien.Dan neemt het lichaam niks meer op en ben je ook klaar binnen enkele dagen.

Heel veel sterkte als nog en hopelijk straks een nieuwe vriendin voor je ventje!!

aangepast door bunny ranch chanty
Geplaatst:

Dank allemaal,

Hebben haar net begraven... pff slikken. Ik ga ff paar uurtjes slapen denk ik. t was me een nachtje wel zeg...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .