Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanmiddag toen ik Benji aan het controleren was zag is dit op zijn

pootje. Toen heb ik ook zijn andre pootjs gecontroleerd en ook die

van Sandy. Zowel Benji en Sandy hebben dit bijde alleen op de hak

van de achterpootjes. Het zit ook onder het haar verstopt en het is

iets dikker.

michelleloveelmo-2219-albums-gekke-sandy-picture13116-benjis-pootje.jpg

michelleloveelmo-2219-albums-gekke-sandy-picture13117-benjis-pootje.jpg

Ik weet niet wat het is en of het kwaat kan. Ze hebben tapijt op

de vloer dus het kan niet aan te harde bodembedekking liggen.

Ik laat de 21 juli de DA zowieoz even kijken, dan word Sandy geholpen.

Ze lijken er ook geen last van te hebben. Toch ga ik het wel even om de

dag controleren en als ik vind dat het erger word ga ik natuurlijk eerder.

Geplaatst: (aangepast)

Fuz heeft dit ook wel eens. Bij hem is de reden of klitten onder zijn pootjes (word wel steeds uitgekamd maar toch gebeurd het wel eens) of een stamp op harde ondergrond.

Wat voor tapijt heb je in de kooi?

Synthetisch kan namelijk wel schuren door de wrijfing.

Beste is dan een zacht dik tapijtje van katoen.

Als Fuz dit heeft dan behandel ik altijd met wondzalf (acederm, van de da) een paar dagen en dan is het weer over.

Ze hebben nu iig wel een zachte ondergrond nodig.

Ik zou ook even de pootjes kammen en even nagaan of ze ook wel hard stampen.

(even met de da overleggen kan ook nooit kwaad natuurlijk)

aangepast door YvonneH
Geplaatst:

Ze hebben wel haar, maar heel kort en ook geen klitten, dus ik kan het niet kammen.

Het is wel een syntetich tapijt, maar als het schuurt hebben ze lijkt mij ook geen

vacht meer. (dat zit er nu wel had het aan de kant geveegt)

Ga het nu het artikel lezen

Alvast bedankt voor de reactie's

Geplaatst:

Het kan wel met de wrijving van het synthetisch tapijt te maken hebben hoor. Althans volgens mijn da. Is ook ergens wel logisch want als je zelf eroverheen schuurt kun je ook een soort brandplekken krijgen.

Ik zou zelf iig een katoenen tapijtje nemen (al is het maar voor de zekerheid).

Geplaatst: (aangepast)

Muisje heeft het ook eventjes gehad, meteen na haar castratie. Ze gebruikte haar achterpootjes niet zo goed, waardoor ze dus wat veel met haar hakjes over de grond schuurde. Na een kuurtje met bactrimel ging het weg. En ze ging natuurlijk weer beter lopen naarmate de wond genas. Ze heeft er daarna nooit meer last van gehad.

Veel beterschap.

aangepast door Rian
Geplaatst:

Caroline, gebruikt die tapijtjes ook...

Moet je anders een zoeken met de zoekfunctie... wellicht dat je ze dan vind.

Kijk ik ondertussen eens op de ikea site of ze daar op staan.

Geplaatst:

Toevallig waren er van de week hier al foto's van de konijnen van Caroline op het bewuste kleedje geplaatst (twee berichten onder elkaar) (scheelt weer zoeken).

Geplaatst:
Pff geprobeed dat artikel te lezen, maar mijn engels is niet goed genoeg.

Snap er helemaal niks van:$ Ben wel op de site aan het lezen over

Sore hocks. Ik hou het in elk geval voorlopig goed in de gaten

Als je graag wilt, wil ik het artikel wel eens opnieuw lezen (is al een tijdje geleden) en er de hoofdzaken uithalen en die hier in het NL posten...

Maar dat zal dan wel voor ten vroegste vrijdag zijn aangezien ik vrijdag een examen heb en nu iets minder tijd heb...

Geplaatst:
Muisje heeft het ook eventjes gehad, meteen na haar castratie. Ze gebruikte haar achterpootjes niet zo goed, waardoor ze dus wat veel met haar hakjes over de grond schuurde. Na een kuurtje met bactrimel ging het weg. En ze ging natuurlijk weer beter lopen naarmate de wond genas. Ze heeft er daarna nooit meer last van gehad.

Veel beterschap.

Zoiets heeft Fuz ook nog een keer gehad ja. Hij had toen zijn achterpoot (of heup?) geblesseerd en stond toen teveel op de achterkant van zijn pootjes.

Bij Ika zijn idd een hoop kleedjes te vinden van katoen. Heb ik ook verschillende van.

Geplaatst:

Ik heb het tapijt laten liggen inhet hok en daar over heen de handoekjes gelegd.

De randjes van het handoeken heb ik er omheen geslagen. Zo blijft het vast goed liggen

tot ik tijd heb (over een week of 4) om er polyeter in te stikken

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .