Charlot Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Geplaatst: 12 juni 2009 Ik heb gisteren meteen Ester Verhey gebeld, ik moest hem warm houden en eten en drinken geven. Als ik het niet vertrouwde moest ik vandaag even langskomen. Gisteren was hij wel weer redelijk fit maar nu is hij aan het slapen. Ik ga vandaag haar weer bellen om toch langs te komen al moet hij daar blijven voor observatie. en zij weet hoe en wat precies moet gebeuren. Bedankt voor alle tips!
zwarte panter Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Super dat je nog een andere DA hebt gebeld!Echt top! Succes bij de DA straks en beterschap voor je konijntje!
YvonneH Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Idd goed dat je naar een andere da bent gegaan (en weer gaat). Ik hoop dat je nijn er weer helemaal bovenop komt!
Charlot Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Geplaatst: 12 juni 2009 Ja ik hoop het ook maar hij is nog zo klein en zo vatbaar.
miesje890 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Dit blijkt maar weer dat een da echt konijnkundig moet zijn! Ik zelf heb er gelukkig nog geen ervaringen mee! Veel succes met je kleine nijntje!
Charlot Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Geplaatst: 12 juni 2009 Ik kom even vertellen dat ik Balou bij de DA heb gelaten, ze ziet een hele kleine kans maar zij gaat voor hem zorgen het weekend, ze weet er toch meer van. Als het nou echt berg af gaat met hem of hij krijgt erge pijn geeft ze hem een prikje om er een einde aan te maken. Ze zei dat het een aangeboren iets kon zijn, of door stress. En niemand weet natuurlijk waar de beestjes uit de winkel vandaan komen, verschillende fokkers misschien wel zelfs particuliere fokkers dus. We zullen af moeten wachten.
bunny ranch chanty Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 Een dieren winkel konijntje dan zijn ze vaak ook te jong.....keutelde die nog wel?
Charlot Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Geplaatst: 13 juni 2009 Nou, hij keutelde niet meer normaal maar van die hele kleine zwarte keuteltjes niet goed in ieder geval. Maar dat kwam ook doordat hij geen hooi ofzo meer at op het laatste. vandaag bellen ze hoe het met hem is
Jazz&Ik Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 aw wat sneu :<ik hoop dat het allemaal goed komt!succes!!!
Dollie Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 HĆØ, bah.. Ik duim heel hard voor jou en 't arme beestje!! :frown:
jenni1978 Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Ik hoop dat je goed nieuws krijgt...Sterkte!!!
Charlot Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Geplaatst: 14 juni 2009 Dank jullie wel!! Ik heb niks gehoort, zou gisteren gebeld worden. Als er iets zou zijn dan zal ze wel bellen dus ik denk dat het goed met hem gaat:) Als die maar zelf eens terug gaat eten zal het wel goed komen! Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes
Charlot Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Geplaatst: 14 juni 2009 Nou, alles is gelukkig goed! Balou eet en drinkt weer, de dokter heeft vanavond gebeld. Hij is vrolijk en nieuwschierig en een hartstikke actief konijntje! Als het goed is mag hij morgen weer terug naar huis!Wat het nou geweest is???? Stress denk ik? Bedankt voor alle reacties, hulp en steun! Nu kan dit topic wel dicht of verwijderd worden!
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 We laten dit toppic graag staan zodat andere mensen dit kunen lezen.En daar soms de juiste informatie kunnen vinden die ze nodig hebben.
Aanbevolen berichten