Dannie.. Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Zoals in het vorige topic van mij stond dat alle konijnen en cavia gecastreerd zijn, zet ik dit voor Rosa even appart neer. Rosa eet redelijk, knabbeld wat hooi, wortels, witlof en drinkt veel hooithee, het gewone voer heeft ze ook wat van gegeten. Alle dieren hebben gepoept behalve Rosa, is er een bepaald tijdstip wanneer ze moet poepen?
YvonneH Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Wacht het nog even af.Tegen mij werd gezegd dat ze de volgende dag wel gekeuteld moest hebben. Misschien liggen er morgenochtend wel een heleboel keutels. Dat ze wel eet is iig een goed teken. Toen ik 3 voedsters tegelijk liet castreren duurde het bij 1 van hen volgens mij ook tot de volgende dag.
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Als ze wel eet kun je ook keutels verwachten.Is er straks niks kun je da bellen voor een darm stimulerend middel.
Kiwi Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Bij mij was ze 's ochtends gecastreerd en had ze aan het begin van de nacht ook nog niet gekeuteld, dus ik begon me ook al een beetje zorgen te maken. Toen ik er echter 's nachts nog een keer uitging lagen er 6 keutels in het hok, en de volgende dag kwam de keutelmachine weer op volle kracht op gang.
Dannie.. Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Geplaatst: 10 juni 2009 Ik ben vannacht om 5 uur nog even wezen kijken, toen lag er nog niets in het hok. En d,r net ook nog niet maar ik ga straks alles opnieuw vers neerzetten dus ik hoop in de loop v/d ochtend dat ze gaat keutelen.Ze zijn gisteren rond 12:00 geopereerd...
moppies Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Als ze wel eet kun je ook keutels verwachten.Is er straks niks kun je da bellen voor een darm stimulerend middel. Zou dit advies opvolgen. Even contact met DA kan geen kwaad.
Dannie.. Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Geplaatst: 10 juni 2009 Goed nieuws, Rosa heeft één keuteltje gepoept en peterselie gegeten!
YvonneH Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Dat is alweer een hele opluchting Ga zo door Rosa!
Aanbevolen berichten