Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ja! :)

We gaan nog wel voor controle enzo hoor, maar ik vraag me af of ze nu nog medicijnen moet..? Want ze bedelt weer, ze graaft en is erg levendig, en ze eet ook een aartje op en lekker peterselie?

Geplaatst:

Ik denk het wel ja. Er liggen een paar flink rare keutels die ook best vochtig zijn, dus ik denk dat die van Sam zijn. Ik ga als ik terug ben van de DA ook nog even hun hok schoonmaken.

Geplaatst:

Ben weer terug van de dierenarts. Haar maagje is weer normaal, en verder is ze gezond. Gelukkig! Ze heeft nog wel een spuitje met pijnstilling gekregen.

Geplaatst:

Als ze nu al terug biks eet en zich zo levendig gedraagt is de kans groot dat het toch van de haakjes kwam hoor.

Een konijn eet na een verstopping normaal nog niet zo snel biks en heeft meestal ook even nodig om terug op te knappen.

Geplaatst:

Ze wil ook niet haar gewone biks hoor, en Science selective wil ze nu ook nog niet. Ik heb haar wel wat peterselie enzo gegeven, maar ze eet nog niet echt veel dus ik dwangvoer haar wel af en toe een beetje witlof en peterselie. Ik heb de ananas van gister ingevroren en die is nu aan het ontdooien, dan zet ik dat in een bakje neer!

Allemaal erg bedankt voor de hulp!!!!

Geplaatst:

Hey wat super! En heel snel ook....zullen dan misschien toch die haakjes geweest zijn:yes: Kan me niet voorstellen dat een verstopping zo snel "oplost"...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .