Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben sinds gister op vakantie in nederland. me broer zit wel thuis, alleen ze eet niet sinds ik weg ben. en drinke ook niet. me broer zorgt wel goed voor haar, maar mist ze mij ofzo?

Geplaatst:

Geen idee of ze je mist, maar als ze sinds gisteren niet gegeten en gedronken (en gekeutelt??) heeft moet er wel snel wat gedaan worden!!!

Ik durf eigenlijk niet echt iets aan te raden, het kan nl. van alles zijn.. Dwangvoeren lijkt me geen slecht idee en masseren kan volgens mij nooit kwaad. Maar als ik jou was zou ik niet zelf gaan prutsen en mijn broer nu direct met haar naar de dierenarts sturen of in ieder geval een dierenarts bellen. En laat je niet afschepen hoor, een konijn dat niet eet is meestal niet iets wat je 'nog wel even aan kunt kijken'!

Geplaatst:

Ben heel benieuwd wat de DA zegt. Het is in ieder geval niet goed dat ze niets eet of drinkt!!!! Zou er liever heengaan dan bellen. Wil ze ook geen vers voer, daar zit in ieder geval ook nog wat vocht in. Is ze gras gewend? Zou haar dan zeker gelijk op het gras zetten.

Geplaatst: (aangepast)

Als je konijn niet eet moet je broer ermee naar de dierenarts gaan.

Niet eten, om of door welke reden dan ook, kan voor konijnen erg gevaarlijk zijn.

(ik heb de topic titel even aangepast en leesbaar gemaakt)

aangepast door kelly1986
Geplaatst:
Ze eet :D buikje even goed gemaseert en haar via de hand ete gegeve

Huh? Ben je terug gekomen van je vakantie dan? Of heeft je broer dat gedaan?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .