blonde_bibi Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 ik ben sinds gister op vakantie in nederland. me broer zit wel thuis, alleen ze eet niet sinds ik weg ben. en drinke ook niet. me broer zorgt wel goed voor haar, maar mist ze mij ofzo?
YvonneH Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Als ze niet eet en drinkt sinds gister dan zou ik je broer maar vragen eens vlug de da te bellen.
Dollie Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Geen idee of ze je mist, maar als ze sinds gisteren niet gegeten en gedronken (en gekeutelt??) heeft moet er wel snel wat gedaan worden!!! Ik durf eigenlijk niet echt iets aan te raden, het kan nl. van alles zijn.. Dwangvoeren lijkt me geen slecht idee en masseren kan volgens mij nooit kwaad. Maar als ik jou was zou ik niet zelf gaan prutsen en mijn broer nu direct met haar naar de dierenarts sturen of in ieder geval een dierenarts bellen. En laat je niet afschepen hoor, een konijn dat niet eet is meestal niet iets wat je 'nog wel even aan kunt kijken'!
moppies Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Ben heel benieuwd wat de DA zegt. Het is in ieder geval niet goed dat ze niets eet of drinkt!!!! Zou er liever heengaan dan bellen. Wil ze ook geen vers voer, daar zit in ieder geval ook nog wat vocht in. Is ze gras gewend? Zou haar dan zeker gelijk op het gras zetten.
kelly1986 Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 (aangepast) Als je konijn niet eet moet je broer ermee naar de dierenarts gaan.Niet eten, om of door welke reden dan ook, kan voor konijnen erg gevaarlijk zijn. (ik heb de topic titel even aangepast en leesbaar gemaakt) 9 juni 2009 aangepast door kelly1986
blonde_bibi Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Geplaatst: 9 juni 2009 Ze eet buikje even goed gemaseert en haar via de hand ete gegeve
Jimmy&Nijn Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 hallo,Kan je misschien helderder schrijven?je blijft in je posts vaak paar letters weg halen en dat leest niet zo fijn. goed dat het met het konijn goed gaat
Kiwi Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Ze eet buikje even goed gemaseert en haar via de hand ete gegeveHuh? Ben je terug gekomen van je vakantie dan? Of heeft je broer dat gedaan?
Dollie Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Keutelt ze ook dan? Wel fijn dat het weer beter gaat.
moppies Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Gelukkig maar voor het konijntje.Had de dierenarts je die tip gegeven?
Aanbevolen berichten