Eric.I Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Hey, Ben ik weer (met me gezeur).Ik zat net ff bij Pleun, en hoorde af en toe een borrel uit zijn buik komen. Kan dat af en toe? hij eet/drinkt/keutelt prima, en is erg vrolijk.
Rian Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Ja, borrelen is normaal! Het is juist goed als zijn buikje borrelt, dat wil zeggen dat zijn darmpjes aan het werk zijn. Hoor je helemaal niks, dan is het juist niet goed, de darmpjes kunnen dan stil liggen. Je zult dan ook ander gedrag bij je konijn merken: stil zitten, niet willen eten, geen keutels. Hoor je echter hard borrelen, dus echt overdreven, en merk je aan je konijn duidelijk dat hij pijn heeft en niet weet in welke houding hij moet gaan zitten of liggen om deze pijn weg te krijgen, dan is er gas in het spel.
Nijnie Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Ik krijg hier altijd een borrel-symfonie te horen als Nijn net vers water heeft en dan lekker grondig aan het drinken gaat hihi, beter dan Beethoven!
Eric.I Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Geplaatst: 9 juni 2009 ohh gelukkig. ik was al helemaal bang dat er wat was! hij had ook vlak ervoor gegeten volgens mij thx voor de antwoord
Ilovebunny's Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 gelukkig want ik hoor het nu ook regelmatig. Betekent dat Fluffie weer beter wordt hopelijk en vrij van wormen en cocc
Aanbevolen berichten