Britt Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Beste mensen, ik heb een vraagje : wat is het bultje wat boven het oog zit van Zwerver : hier een foto :het bultje groeit niet verder. ik hoor graag jullie reacties
kelly1986 Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Kun je misschien met een pijtje in de foto aangeven wat je precies bedoeld?
ZaZa Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Geen idee wat het is..Het kunnen verschillende dingen zijn..Groeit het ook ?Als het echt groeit, dan is het slim om de dierenarts te raadplegen en daar niet lang mee te wachten..Sowieso richting dierenarts als je het niet helemaal vertrouwd natuurlijk !
Britt Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Geplaatst: 8 juni 2009 hij heeft het al heel lang, maar er groeit niks,
kelly1986 Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Is het hard? anders zou ik zo gewoon zeggen dat het zijn ooglid is... Maar als jij het niet weet... is het voor ons vanaf een foto nog moeilijker beoordelen en is dus de dierenarts de aangewezen persoon om aan te vragen wat en of het iets is.
Claire Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 een DA die ik ken zij dat het geen kwaad kon , dus i'don't now
kelly1986 Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 En heeft die dierenarts t ook gezien?En als ie kon zeggen dat t geen kwaad kon, kon ie vast ook wel zeggen wat het dan wel was toch...
Aanbevolen berichten