Dotje07 Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Geplaatst: 5 juni 2009 Hij vond het goed dat ik naar die andere was gegaan.. verder zei hij der niet veel over. Maar ben net gebeld, mag haar om 3 uur ophalen. Er zat flink wat gas in haar darmen/maag en ook wat haar (is pas scheinzwanger geweest..) Dus dat gas is eruit gehaald door een slangetje ofzo. Ook heeft hij haar laxeer middel gegeven. Maar tot nu toe nog geen keutels ofzo. Dus moet dit weekend aan de slag met medicijnen en dwangvoer.. tot het beter gaat..
Yvon Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 (aangepast) Pardon.. hij vind het goed dat jij naar de andere bent gegaan??? Geeft ie niet eens toe dat ie een fout had gemaakt? Als je naar hem had geluisterd was er een kans dat het nu heel anders was afgelopen met je konijntje! Hij had ook kunnen zeggen "Ik heb geen plek, maar dit is een spoedgeval en kijk even of je naar een andere goede arts kan gaan". Nee, in plaats daarvan maakt meneer een afspraak voor de ochtend.. dat was miss al veel te laat geweest... Anyway, ik hoop dat het snel weer beter gaat met je konijn.. gelukkig is het gas/haar al verholpen 5 juni 2009 aangepast door Yvon
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 mijn persoonlijke menig zou ik z'n konijn niet dwang voeren alleen groen aan bieden.De verstopping zit er niet voor niks en groen is dan een betere keuse......dan bix papje
_Danielle Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Ahww..... Wat sneu! Aan jouw zorgen heeft het in ieder geval niet gelegen... Heel veel sterkte!
Roxy Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Ach nee.. nou je hebt je best gedaan! Heel veel sterkte!
Debbie Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Heel veel sterkte ermee..Je hebt je best gedaan... Ook sterkte voor je andere nijn...
Cassie Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Arm meiske: sterkte!!Je hebt in ieder geval gedaan wat je kon..Het kan soms ook zo snel gaan..
boukje Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 IK las net pas je verhaal en schrok heel erg toen er ineens stond dat ze er niet meer is. Ik wens je heel veel sterkte met je verlies.
Dotje07 Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Geplaatst: 7 juni 2009 Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes!Het is inderdaad erg snel gegaan allemaal.. Heb gedaan wat ik kon, heeft helaas niet mogen baten.. :(Er komt in iedersgeval snel een ander konijntje bij voor Teddy. Die zit nu zo alleen..
moppies Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Ik lees deze topic nu pas. Vol spanning volg ik het verhaal en tot mijn grote verbazing is je konijntje overleden. Wat ontzettend erg voor jou en Teddy.Heel veel sterkte!!
bikkel Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 heel veel sterkte.....ik weet hoe het voelt helaas!
Dotje07 Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Geplaatst: 11 juni 2009 Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes..
Daveboy Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 hmm jha ik vraag me het zelf ook af want mijn konijn heeft het ook hij eet niks meer teminste heel weinig :(
jrjsieben Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Nou ik vindt dat je het allemaal super hebt gedaan Je hebt er echt alles aangedaanSterkte
Aanbevolen berichten