mirjamspd Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Flappie is naar de dierenarts gegaan en heeft een zalfje gekregenalleen zij meneer ik kan niks beloven:bounce:wat moet ik hier onder verstaan....toch niet dat als het niet weg gaat dat ze moet worden laten ingeslapen:(? ik hou zoveel van Flappie en ik wil haar echt nog niet kwijt ik voel me een beetje radeloos :(
Kiwi Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Ik denk dat hij bedoelde dat hij niet kon beloven dat die ontstoken oogjes over zouden gaan van die zalf. Maar je had het beter aan hem zelf kunnen vragen natuurlijk, wij kunnen niet weten wat hij bedoelde, alleen maar wat we denken wat hij bedoelde.
mirjamspd Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Geplaatst: 4 juni 2009 ja dat snap ik maar ik durfde het hem niet te vragen... ik wou niet dat hij ging zeggen dat ze anders moest worden ingeslapen
Kiwi Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Ach meisje toch, misschien bedoelde hij dat helemaal niet eens! Maar je zit jezelf er nu wel druk om te maken. Volgende keer toch maar gewoon vragen dan wat hij bedoelt, want dit lijkt me ook geen fijn gevoel voor je.
Petradhd Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Ik ben het met Kiwi eens. En het lijkt me een beetje overdreven om een konijn in te laten slapen vanwege ontstoken oogjes
mirjamspd Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Geplaatst: 4 juni 2009 ow oke dat is iets beters nieuw moet er over 2 weken weer heen,heb er niet echt zin in, maar hopen dat de zalf werkt!maar er staat 4x daags in het oog aanbrengen , moet ik het dan in een dag 4 keer opsmeren>?het is trouwens terramycin oogzalf tube
Senni Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 4x daags betekent inderdaad dat je het 4x in een dag in het oogje moet aanbrengen En geloof me, ze leren ons als toekomstig dierenarts echt niet om konijnenbaasjes te bijten als ze vragen stellen hoor, dus dat kan je volgende keer gerust doen als je iets niet begrijpt
Karina Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Idd 4x daags een dun laagje erop smeren. Maak je geen zorgen hoor. Mijn Nijntje heeft een chronisch ontstoken oogje en ze kan er prima mee leven. Ik maak het regelmatig netjes schoon en dan heeft ze er weer een paar dagen minder last van.Weet de da overigens waarvan het komt?
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Of in het ergste geval kun je het oogje laten verwijderen is ook geen probleem.
kelly1986 Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Maak wel elke keer als je het erin gesmeerd hebt het tubetje even goed schoon.Als je met het tuutje het oogje of ooglid aanraakt kunnen de bacterien zich op het tuutje van de zalftube gaan zetten waardoor je blijft herbesmetten...
santa_6396 Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Tornado heeft dat ook in zijn ogen gehad. ik ontsmette eerst met fysiologisch water en zette dan teamycine in zijn oog. Let wel dat het goed in zijn oog is en dat het niet uit het oog glijdt ... je zal wel zien wat ik bedoel ik deed dat 4 a 6x per dag! veel succes! normaal helpt het heel goed en zie je vrij snel verbetering
mirjamspd Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Geplaatst: 5 juni 2009 oke bedankt voor de reacties allemaal,nee de da weet niet hoe het komt ben net overgestapt op een andere DA mijn andere vond ik een beetje slecht..
Aanbevolen berichten