sonia Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Ik heb eens zitten zoeken, maar kon het antwoorde niet zo snel vinden op deze site of elders.Het valt mij op dat mijn konijnen af en toe kleinere keuteltjes hebben dan normaal, zeg maar ongeveer de helft van een standaardkeutel. Verder zien die keuteltjes er wel goed uit. Ik kan geen relatie ontdekken tussen voeding en keutelgrote. Kunnen die kleine keutels betekenen dat ze toch problemen hebben met de spijsvertering?
rivkah Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 ik heb dus nu ik een 2e konijn heb pas door dat het mannetjeskonijn wel heel erg kleine keutels heeft. die van het vrouwtje zij 3x zo groot
sonia Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 Ik zag daarnet toch op de site staan dat kleine keutels een teken is van verstopping of darmimobiliteit. Gek, want de andere klachten die daarbij horen (stil zitten, geen eetlust, knarsetanden etc.) hebben ze nooit gehad. Moet ik me nu zorgen maken of niet?
bunny ranch chanty Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 eten ze toevallig dan net geen hooi heeft ook invloed op de keutel grote.
Mariellexxx Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Lees mijn topis is, over mijn verstopte voedster: http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/23113-yes-gaat-beter.html
Aanbevolen berichten