Swa100 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 heey mensen,net ontdekte ik een soort wondje bij appie.. er is ook een klein beetje haar weg op dat plekje.. kan ik hier iets aan doen? (ontsmetten ofzo)?http://img2.imageshack.us/gal.php?g=foto219p.jpg
Mariellexxx Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Hmm, het ziet er niet ernstig uit, of diep, of heel erg beschadigd, je kan het met wat afgekoelde kamille thee reinigen met een watteschijfje?
Swa100 Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 Hmm, het ziet er niet ernstig uit, of diep, of heel erg beschadigd,dat dacht ik ook geen echte snee ofzo
Mariellexxx Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Nah, je kan het dus gewoon enkel een keertje reinigen, en dan maar goed in de gaten houden?Als ze gewoon goed blijft eten en drinken is er niks aan de hand, mits het niet gaat ontsmetten natuurlijk! (en opletten dat er niet veel vliegen in de buurt zitten, je weet niet of het kan met zo'n klein wondje, maar vliegen eitjes zijn snel gelegd!)
Swa100 Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 we hebben helaas geen kamille thee.. is er iets anders dat ik kan doen?
Teddy Widder mr.Yet Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 hey, ons konijn heeft dit soms ook als hij buiten is geweest.Na ongeveer 2 dagen is het weer helemaal dicht, hou hem dan gewoon altijd even binnen zodat het tijd heeft om weer goed te komen.
Rian Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Ik zou het zo laten. Ze houden het zelf wel schoon, het is als ik het zo zie een oppervlakkig wondje, niet?
Dollie Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Indy heeft ook eens zoiets gehad, wel wat kleiner en ik geloof op z'n onderlip. Heb er niks aan gedaan voor zover ik mij kan herinneren, is vanzelf weergoed gekomen.
Aanbevolen berichten