Saf Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Ik zag het vanmorgen voordat ik naar het werk ging al vanuit mijn ooghoek en net even beter gekeken maar hij heeft een beste bult op zijn ruggetje. Hij laat me er wel aankomen en hij jeukt er vooralsnog niet aan. Iemand een iede wat het zou kunnen zijn? Ik wil er morgen mee naar de DA maar dacht mss dat jullie een idee hebben wat het zou kunnen zijn.
Saf Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 We hebben ze pas geleden paar daagjes terug ge-ent tegen mijt. maar dat is op een andere plek. (in het nekvel)
Dollie Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Waah, wat een rare bult ja! Heb helaas niks nuttigs erover te zeggen, maar wil jullie veel succes wensen morgen!!
Saf Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 Moet nog even kijken hoe ik dat moet gaan doen morgen, Ik krijg geen vrij en mijn vrouw ligt met keelontsteking in bed.
chantal1987 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Wow! Wat een grote bult Ik hoop dat het niets ernstigs is. Succes bij de dierenarts!
Laura Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Misschien een soort abses?Had zorro mijn nijn ook ik dacht dat het een tumor was maar wilde het nog even aan zien en na 2 weken was ie open gebarst en na 4 dagen ofzo was het eraf gevallen of iets heel goor.Maar dat kan het ook zijn.x
Dollie Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Moet nog even kijken hoe ik dat moet gaan doen morgen, Ik krijg geen vrij en mijn vrouw ligt met keelontsteking in bed. Ook beterschap voor je vrouw dan!!
Petradhd Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Dat zou best eens een abces kunnen zijn, zeker als het er 'ineens' was.
Saf Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Geplaatst: 4 juni 2009 We zijn op pinkpop geweest mijn schoonmoeder die ze voer gaf was het niet opgevallen maar als ze tegen elkaar aan liggen in de kooi kan ik mij ook voorstellen dat ze het niet gezien heeft. Moet morgen om 15:50 bij de DA zijn. Laat we weten wat het is, ik hoop niets ernstigs.
Saf Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Geplaatst: 5 juni 2009 Terug van de DA met onze arme Toën. Ze heeft i nde groter en harder geworden bult geprinkt maar er kwam geen tot nauwelijks pus uit. Ze weet nu niet zeker of het.a - eenreactie is op de injectje met het anti-mijt/schurft middelb0 Een abses isC - Een tumor is. Heb anti-biotica met gekregen en pijnstillers en moet maandagmorgen terug komen op controle. Als het niet minder is geworden gaat onze Toën onder het mes. Arm menneke. Heeft nu dus een wond op de rug waar de DA in de bult heeft geprikt. Heb hem nu binnen in een hok staan zodat Jearke zijn vriendinnetje er niet aan kan, en we hem goed in de gaten kunnen houden. Hij eet nog wel goed. Wel bijna alleen nog hooi, veel hooi maar hij eet. Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Sweetbunny Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Oooh duim zo dat het niets ergs is..... Duim, duim, duim!!!
Katrien Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Vermits ze er toch in geprikt heeft, gaat ze het dan ook onder de microscoop bekijken of het eventueel een tumor is? Heeft hij er pijn aan? Hoop dat het tegen maandag beter is.
Debbie Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Jeetje wat een bult.Ik duim dat het niks ernstigs is!
Aanbevolen berichten