Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste mensen,

Ik heb ook wormen ontdekt bij de blinde darm keutels van Fluffie (ze leefden nog op het moment van foto opname). Ook heb ik ze in de normale keutels gezien. Da gebeld, die wil hem Mebendazol geven.

Is iemand daar bekend mee?

wormen003b.jpg

wormen003a.jpg

aangepast door Ilovebunny's
Geplaatst:

Ja ik heb er voorlopig nog mijn handen vol aan. Bedankt allemaal voor de steun en toeverlaat! Ik had trouwens nog een vraag. Ik vervang steeds die handdoeken in zijn kooi. Nu zitten ze in de wasmachine op 95 C. Ik heb er dettol bijgegooid en azijn als wasverzachter maar ik vroeg me af of ik het beter in de droger kan doen of op kan hangen.

Geplaatst:

Ik heb de handdoeken maar opgehangen.

Ik kom net terug van de da. Heb een flestje vloeibare fenbendazol van 5 ml meegekregen. Volgens de da moet ik vandaag 1,2ml ingeven en dan over 14 dagen nog een keer. Klopt dat? Want ik lees sommige verhalen van 3 dagen en sommigen geven het 14 dagen lang..? 1 x nu en over 14 dagen nog een keer lijkt me zo weinig..

Geplaatst:

Als de DA dat zegt, zou ik daar vanuit gaan. Hij of zij zal dat niet zonder reden zeggen toch? En anders bel je even, en geef je aan dat wat je links en rechts hoort, en nu niet meer goed weet wat je moet doen. Je DA zal dan vanzelf de reden geven waarom 1x in de 14 dagen.

Geplaatst: (aangepast)

op de website van wilhelminapark word geadviseerd zelfs 14 dagen achter een te geven.Ik deed het ook voor heen een keer en dan 14 dagen later nog een keer.Maar ook dat is niet voldoende gebleken.

zie link http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/konijn/wormen.html

Aangezien je ook coc hebt moet je het inderdaad serieus aan pakken.

Wormen op zich is niet z'n probleem maar met een ziekte er bij wel.

aangepast door bunny ranch chanty
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .