santa_6396 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Mijn laatste konijntje: Chipo (voedster ongeveer 1 jaar) heeft snot sinds ik ze ben gaan halen, waarschijnlijk de stress van de reis. Voor de rest is ze perfect in orde, ze eet goed, loopt rond, drinkt goed, enz enz. Maar ze niest heel veel en heeft echt last van het snot... ik ben er gelijk mee naar de DA gegaan natuurlijk en direct apart genomen zodat ze de andere drie niet zou besmetten. Baytrill voorgescheven gekregen. Maar na een week en een half ben ik terug moeten gaan want ik zag niets van verandering. Nu moet ik doxycline toedienen. Iemand hier ervaringen mee? ik geef een soort van thym-thee (koud natuurlijk)
A.mina!! Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 mijn konijn heeft ook last van snot ook baytrill gekregen maar gaat inderdaad nog niet over bij de anderen wel maar bij 1tje niet
santa_6396 Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 ja idd Zoro heeft goede anderhalve maand geleden ook snot gehad (wel erger uitgedraaid: longonsteking) maar daar heeft baytrill echt goed geholpen ...
Aanbevolen berichten