Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal, gisteren weer flink geschrokken, van een flinke bult bij Pleun op haar zijflank. Vanmorgen dus eerst maar weer eens naar de da, kom daar tegenwoordig weer veel te veel (hoor bijna bij het interieur!!), en hij denkt dat het een overblijfsel is na de inenting. Het zijn 2 bultjes, de een niet zo heel groot, maar de andere dus wel. Nu ook een verklaring voor 2 kleine wondjes, bij Dot, die wat hard aan voelen daar onder. Ook die zitten aan de rechterkant en vlak bijelkaar. Hebben jullie daar ooit van gehoord, hij zei namelijk dat het nog groter kan worden en dat het meestal goedaardig blijft. Denk je er goed aan te doen om de beestjes te enten, krijg je dit......

Geplaatst:

Ja, als ik dat geweten had, had ik niet zo'n rotochtend gehad, maar ik wist het dus niet. De da heeft het inderdaad goed uitgelegd, dus ik ben wel weer gerustgesteld. Ik hou ze wel goed in de gaten, want hij had het er over dat als het nog veel groter zou worden en ze er last van zou krijgen, hij het weg zou moeten halen. Maar ik heb het idee dat het vandaag niet groter is geworden, dus hopelijk blijft het hierbij.

Geplaatst:

hallo, fijn om te lezen dat het toch wel een normale reactie kan zijn. Ik hou ze nu in de gaten maar één bult is echt in 3 dagen, dubbel zo groot geworden. Het voelt aan als een streng. Ze eet nog wel maar het lijkt wel of ze heel rustig is. Ik weet niet zeker of het de eerste keer is dat ze geent is, want ik heb haar vorig jaar gevonden, in de mei vakantie, dus waarschijnlijk gewoon gedumpt. Ik wacht het toch allemaal maar af, ook Dot had 2 bultjes, maar die zijn echt al afgenomen. Wordt vervolgt....

Geplaatst:

Misschien is het dan toch beter om even na te laten kijken. Stel dat het een abces is, dan kan het beter zo snel mogelijk schoongemaakt worden

Dus voor de zekerheid, zou ik naar de DA gaan als ik jou was.

Geplaatst:

Ik was woensdag al meteen naar de da geweest hoor, en hij heeft haar goed na gekeken en ook in de bult een prik gezet om te kijken of er geen foute cellen in zaten. Hij kon alleen wat bloed ontdekken, en dat zou dan komen door dat prikje. Ook had hij al gezegt dat het nog erger kon worden, maar ik schrik er toch wel van dat dat dan dus ook gebeurd.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .