-Michelle. Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 (aangepast) Hallo allemaal!Ik heb een konijn, Sweety.Hij is rond de 3,5 jaar oud.Op een dag had ie ineenkeer 1 heel blauw oog.Een week daarna had ie er 2.We dachten dat ie blind was. :frown:En toen kreeg ie bij zijn linkeroog ineenkeer een randje rood.Het randje werd steeds groter,En nu is het oog, Geeel, rood, En een beetje blauw ...Weet iemand wat dit is ?Alvast bedankt <3.Doeidoeii. 3 juni 2009 aangepast door -Michelle.
Kiwi Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Dit lijkt me iets voor een dierenarts. Waarom laat je je konijn zo lang lopen met zo'n oog/zulke ogen?
Nelis Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Ik zou hier zsm mee de dierenarts gaan.... Hallo allemaal!Ik heb een konijn, Sweety.Hij is rond de 3,5 jaar oud.Op een dag had ie ineenkeer 1 heel blauw oog.Een week daarna had ie er 2.We dachten dat ie blind was. :frown:En toen kreeg ie bij zijn linkeroog ineenkeer een randje rood.Het randje werd steeds groter,En nu is het oog, Geeel, rood, En een beetje blauw ...Weet iemand wat dit is ? Alvast bedankt <3. Doeidoeii.
-Michelle. Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 (aangepast) Ik ben al naar de dierenarts geweest toen ie die blauwe ogen had.Die kon er niks aan doen..Ik wou vanavond weer naar de dierenarts.Alleen kijken of het kan.Weten jullie wat het misschien kan zijn ? 3 juni 2009 aangepast door -Michelle.
Sascha Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Nee, daarom moet je dus naar de dierenarts... En ik denk niet dat jouw dierenarts konijnkundig is, dus ik zou naar een andere gaan
The Email Female Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Had jouw dierenarts ook geen idee wat het zou kunnen zijn?
-Michelle. Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 Euhm..Jawel!maar hij kon er niet veel aan doen...
-Michelle. Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 Blind ..We moesten het afwachten.ik zal zo een afspraak proberen te maken, met me moeder..
The Email Female Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Merk je zelf ook dat hij blind is dan?
Rian Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Bekijk deze link eens, misschien kun je er iets mee. http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/konijn/kcs.html
-Michelle. Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 Ja, beetje.Soms knalt ie ergens tegen op,Maar dit is niet vaak het geval.Hij loopt ook overal precies omheen meestal.maar dat komt waarschijnlijk omdat ie onze tuin uit zn hoofd kent.
The Email Female Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Heb je al een afspraak bij je DA gemaakt?
nonneponnn Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 had je er niet al eerder mee na de DA gegaan?is ook niet zo gek dat et erger word hehe
The Email Female Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Ze is al bij de DA geweest nonnepon...
Yvon Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Ja, beetje.Soms knalt ie ergens tegen op,Maar dit is niet vaak het geval.Hij loopt ook overal precies omheen meestal.maar dat komt waarschijnlijk omdat ie onze tuin uit zn hoofd kent. Kan je niet iets veranderen aan zn tuin? Bv een doos neerzetten ofzo? En dan eens kijken hoe ie loopt? En indd, naar een konijnkundige DA gaan.
Aanbevolen berichten