Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
En dan de zin "het kan dat ze het overleefd, maar het kan ook dat ze het niet overleefd"

Eh....wat vindt je daar zelf van?

Dat viel mij ook op. Ze schrijft in datzelfde stukje ook heel blij en opgelucht dat het goed is afgelopen. Maar blijkbaar is het dus nog niet afgelopen, want het is niet gezegd dat het nu over is. Of dat het konijntje het nu overleeft.

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ja ik weet het maar ik bedoel dat ik blij ben dat het gedaan is met bloeden. daarom bn ik opgelucht.

Maar nu ga ik eens kijken en morgen dan ook en als het nog eens bloed dat ga ik het weer moeten afkuisen.

Maar ze zei ook dat het nog al levendig was en normaal zijn die niet zo levendig als het bloed( uit het poepje) maar die was echt wel levendig ..

Geplaatst:

Bloed uit het poepje vind ik reden om het beestje binnenstebuiten te keren. God weet waar het vandaan komt. Jouw DA kwam met geen vinger aan mijn nijnen hoor!

Geplaatst:

Njààuhh srry hoor ik kan er ook niet aandoen.

Ik ben de DA niet !

Maar ik moet wel zeggen dat zij geen slechte is hoor !

Want mijn ander konijn is eens gebeten en ze heeft die heel goed verzorgt !

Geplaatst:

Een bijtwondje verzorgen is iets heel anders dan deze situatie, een bijtwondje verzorgen kan iedere dierenarts. Ook niet alle dierenartsen zijn konijnkundig, dit betekent echter niet dat het geen goede dierenarts is...

Ik vind het ook vreemd dat er zo mee om wordt gegaan als er bloed uit haar achterste komt... Dat bloed komt er ook niet zomaar..

Geplaatst:

Haha njaauhh ..

Maar het bloeden is gedaan ! Echt waar het komt niks meer eruit .

Het is al bijna een week geleden dat het heeft gebloed.

En er zal zeker niks meer komen. Bn echt blij .

Ze eet ook nog goed en drinkt ook goed.

En de leeftijd is verkeerd srry ik had een week ni bij geteld.

Ze zijn nu 3 weken!

Dus Kiwi sorry ze zijn 3 weken oud ik was een week vergeten bij te tellen !

Echt waar srry !

Geplaatst:
Het is al bijna een week geleden dat het heeft gebloed.

Vier dagen toch nog maar? Aangezien je dit topic pas vier dagen geleden hebt gestart...

Dus Kiwi sorry ze zijn 3 weken oud ik was een week vergeten bij te tellen ! Echt waar srry !

Die van drie weken waren van je vriendin toch? :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic:

Geplaatst:

pfff... i'm confused.... de zinnen zijn niet te volgen en de inhoud van het verhaal al helemaal niet... arm nijntje... god mag weten wat er met dit beestje aan de hand is.. en wanneer welk nestje nu geboren is etc...

Geplaatst:

Volgens mij is het absoluut duidelijk welk nestje wanneer geboren is, alleen liegt Stamper3 daar continue over omdat het tweede nestje (waar dit konijntje uit komt) bewust genomen is. En ja, op den duur raakt ze zelf blijkbaar verstrikt in haar leugens. Niet zo slim....

In ieder geval, hier volgt de samenvatting (ik hoor het graag als het niet klopt, Stamper3!): het konijntje is volgens mij dus op (of net voor) 16 mei geboren en bloedde een dag of vier geleden uit haar achterste of uit haar geslachtsdeel (ik vind het trouwens echt raar dat ik beter weet dan de eigenaar hoe oud het beestje is, lekker veel interesse heb je dan in je eigen konijnen!). Volgens de dierenarts kon het nog goed komen, maar het konijntje kon er ook nog aan overlijden. Maar Stamper3 is allang blij dat ze niet meer bloedt, hoe die bloeding veroorzaakt is vindt ze blijkbaar niet zo belangrijk. Er kwam een bloedprop uit het achterste van het konijntje toen de dierenarts er op drukte, en het zou een trauma zijn of iets anders. Maar er werden geen foto's gemaakt, want dat zou te duur worden. Maar... het is wel een goede, konijnenkundige dierenarts hoor, want ze weet hoe ze een bijtwond moet verzorgen!

Héél duidelijk allemaal... :s

Geplaatst:
Vier dagen toch nog maar? Aangezien je dit topic pas vier dagen geleden hebt gestart...

Die van drie weken waren van je vriendin toch? :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic:

Klinkt het raar als ik zeg dat ik van heel dit topic niks snap?????....

Nee dat waren die andere dat ze bewust heeft laten dekken..

Geplaatst:

ok ik zal nu eerlijk zijn dat was niet waar van mijn vriendin maar ik wel GEEN bewust nestje genomen ..

ze was nog bij het rammetje toen ze was bevallen en dan was ze weer zwanger geworden en dat is dat kleintje dat heeft gebloed ..

Maar jij geloofde mij maar niet dus heb ik dat van mijn vriendin gezegt !

Srry Kiwi . .

Echt waar ! Maar moet nu leren voor exames dus zal niet zo vaak meer online komen .

Geplaatst:

Stamper3, jij hebt zelf gezegd in je weblog dat je je konijn had laten dekken. Die weblog is door mij verwijderd, en sindsdien kom je met dit verhaal aan. Beetje krom, vind je niet?

Geplaatst:

Volgens mij heb ik wel eens ergens gelezen dat ze 12 is. Al geloof ik niet echt dat je dan al moet leren voor examens...

Geplaatst:
Volgens mij heb ik wel eens ergens gelezen dat ze 12 is. Al geloof ik niet echt dat je dan al moet leren voor examens...

Dat hoeft niet perse Kiwi...

Als ik t goed begreep woont stamper in belgie en daar noemen ze toetsen examens...

Geplaatst:
Dat hoeft niet perse Kiwi...

Als ik t goed begreep woont stamper in belgie en daar noemen ze toetsen examens...

Euhm... dat moet deze belg toch een beetje nuanceren :he::whistle2:

Hier heb je ook in de basisschool periodes in het jaar die examens genoemd worden. Het zijn dus grote toetsen die de leerstof van een half jaar of een jaar ofzo omvatten. Meestal beginnen ze hiermee in het vijfde leerjaar (maar dat kan ondertussen veranderd zijn) en dat komt overeen met groep 7.

Maar een gewone test wordt hier een toets genoemd.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .