stamper3 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 ik ging eens naar mijn nijntjes gaan kijken of dat alles goed wel en opeens zag ik het wit konijntje(zanno) die bloed op het kopje had( maar die had geen wonde,het was gwn een beetje bloed van iem. anders) en dus keek ik naar de andere konijntjes of dat zij een wonden hadden en toen keek ik naar het bruin konijntje(zara) die bloed haar haar poepje en geslachtsdeel had. Dus heb ik het een beetje afgekuist maar ik kan nog altijd niet zien door wat het is ..Maar ik denk dat ik straks naar de DA ga gaan. Want als het iets ergs is!Ik hoop dat het niet erg is . Weten jullie hier meer over ?
Sascha Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Waarom staat het bij onverwachte nestjes? Ik zou als ik jou was ook even naar de dierenarts gaan ja.
stamper3 Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 omdat het nog een kleintje is. het is maar 11 dagen oud..
Kiwi Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 11 dagen oud? Ze waren vorige week al ruim twee weken toch? Of is dit je inmiddels 3e nestje? Volgens mij zijn dit toch echt de jongen van je (bewuste) nestje van je 'raskonijnen' (waarvan de namen toevallig allemaal met een Z begonnen). Geen onverwacht nestje dus!
stamper3 Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 Wacht zal het eens uitleggen Dus mijn konijn was bevallen van een oeps nestje maar toen ze bevallen zat ze nog bij het rammetje ! ( ze was weg gelopen! 2 keer op een korte tijd maar nu kan ze niet meer weg ) En daar door is ze nog eens zwanger geraakt! Maar durfde het jullie niet te zeggen want ik wist dat jullie me toch niet gingen geloven en die namen met een Z daar is dat kleintje met bloed .. Maar die zijn maar 11 dagen hoor! En ik ben echt bang dat die gaat sterven ! Want hij/zij verliest maar bloed! Geef me aub raad ! Echtt help me aub ! Als je me toch ni gelooft dat kan me niet schelen maar help me aub gwn...
nonneponnn Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 hoe moeten wij helpen? ga naar een dierenarts ook wel erg sneu dat je vrouwtje 2 x achter elkaar zo snel zwangr is geworden
Kiwi Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Elf dagen? Wat gek dat je op 16 mei al schreef dat je konijn bevallen was. Is dit dus je derde nestje? Of zit je ook hier weer de boel bij elkaar te liegen?
stamper3 Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 Nee dit is zeker niet mijn 3de nestje ! Ik ga mijn konijn wel ni een keer expres laten zwanger maken hoor ! Ik heb nu al 14 konijnen en denk jij mss dat ik er nog wil ! Geloof mij dan maar niet Kiwi ! En ik was verkeerd dat was mijn vriendin die dat had gestuurd want zij zit er soms ook op .!
stamper3 Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 hoe moeten wij helpen? ga naar een dierenarts ook wel erg sneu dat je vrouwtje 2 x achter elkaar zo snel zwangr is geworden Dat vind ik ook.. Niet leuk
Kiwi Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Ooowwww, het was je vriendin! :sarcastic: Jaja. Denk je nou echt dat ook maar iemand hier je nog gelooft?
Rian Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Halleluja. En nu terug naar het gewonde konijntje.
stamper3 Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 Ja tis zij hoor die mij ni gelooft ! vraag maar aan cis ofzoo ! Die weet het wel ik heb het haar allemaal uitgelegt !
stamper3 Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 Ok dank u Rian.. Ik ga eens kijken of ze nog leeft ..
Rian Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 En eens naar de DA. Want dat is misschien ook wel slim.
stamper3 Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 ja ik ga vdg gaan maar het is maar op 18 u open =S
stamper3 Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 Het kleintje huppelt wel allemaal goed enzoo alleen dat bloed Het is wel sneu dat de DA pas op 18 u open is ..
merelvandijke Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 er bestaat ook een nooddierenarts, mocht het nodig zijn. ik zal morgen zo snel mogelijk bellen, of ben je vandaag al geweest?
stamper3 Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Geplaatst: 4 juni 2009 Het is goed afgelopen ! Gelukkig ! Ik ben heel blij!Ze heeft een soort bloeding ofzoo van een trauma of iets anders .En ze heeft een spuitje gehad met antibotica ofzo iets.En we moeten 2keer per dag eens gaan kijken of het nog bloed en ze zei ook het kan dat ze het overleeft maar het kan ook van niet ! Maar ik heb nu al eens gekeken en er komt geen bloed meer! Gelukkig!
Mariellexxx Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Hmm, maar goed dat ze niet meer bloed dan!Hou het idd goed in de gaten!Komt het bloed echt uit haar geslachtsdeel zeg maar? Of zit er een wondje bij?Moet je het niet schoon blijven maken of iets?
Rian Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Het is goed afgelopen ! Gelukkig ! Ik ben heel blij!Ze heeft een soort bloeding ofzoo van een trauma of iets anders .En ze heeft een spuitje gehad met antibotica ofzo iets.En we moeten 2keer per dag eens gaan kijken of het nog bloed en ze zei ook het kan dat ze het overleeft maar het kan ook van niet ! Maar ik heb nu al eens gekeken en er komt geen bloed meer! Gelukkig! Daar zit wel een groot verschil in hoor...van een trauma spreek je bij meerdere botbreuken of stevige inwendige defecten en "iets anders" is wel heel breed...Zijn er foto's gemaakt dan?Zijn dat de woorden van jouw DA geweest? En wat voor onderzoek heeft hij of zij uitgevoerd?Goed dat er geen bloed meer te zien is. Nu maar hopen dat er inwendig niks aan de hand is.
stamper3 Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Geplaatst: 4 juni 2009 Ze heeft gezegt dat ik het goed in de gaten moet houden en als het nog meer bloed dat ik dan nog eens terug moet komen en ze heeft ook gezegt dat het nog eens gebeurt is en dan is alles goed gekomen! Dus mss ga het nu ook wel goed komen.En ze heeft er opzij heel zachtjes eens geduwd(naast haar geslachtsdeel en poepje! En er kwam een bloedklonter eruit ! Echt ik werd misselijk ! Pff..Maar nu komt er echt niks meer en ze heeft het ook ontsmet En een spuitje gegeven.Maar als het erger word ga ze foto's van trekken ze zegt ook als je nu al foto's trekt dan kost dat wel veel. Laat even afwachten en kijk het is al goed ! Maar ik denk meer dat het uit haar poepje kwam..
stamper3 Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Geplaatst: 4 juni 2009 Hmm, maar goed dat ze niet meer bloed dan!Hou het idd goed in de gaten!Komt het bloed echt uit haar geslachtsdeel zeg maar? Of zit er een wondje bij?Moet je het niet schoon blijven maken of iets? Dat doe ik zeker ! En als er bloed is moet ik het idd schoon maken met een beetje water oftewel een vochtig doekje.en er zit geen wondje bij maar ik denk dat het uit haar poepje kwam..
Rian Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Ok, als ik eerlijk mag zijn vind ik dat een rare gedachtengang van je DA. Bij bloed moet je niet afwachten, maar meteen kijken waar het vandaan komt. Al kost het veel. Ik vind ook dat een herhaling van een bloeding op dezelfde plek geen normale gang van zaken is. Maar nogmaals, dat is mijn mening en ik ben geen DA. Ik had een andere DA opgezocht.
Rian Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 En dan de zin "het kan dat ze het overleefd, maar het kan ook dat ze het niet overleefd" Eh....wat vindt je daar zelf van?
Aanbevolen berichten