Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb de uitslag binnen!

De praktijk was tot 20.00 uur open en meneer presteerde het natuurlijk om pas om 19.45 uur te plassen.

Dus vriendlief is naar de DA gesjeest!

En DA heeft meteen de urine nog bekeken. Ben rond half 10 gebeld en het is inderdaad blaasontsteking..

Hierdoor kan hij het onder ook moeilijk schoon houden zegt ze.

Dus ben ook meteen begonnen met enrofloxoral drops te geven.

Ik ga m morgenochtend wassen en dan in de gaten houden hoe lang het duurt voordat het evt weer vies wordt of dat ie het dan goed schoon kan houden.

Geplaatst:

Fijn dat jullie erachter zijn! (En dat het meevalt!) Hopelijk is Tommie snel weer helemaal de oude! Wel top dat je naar de dierenarts bent gegaan, uiteindelijk was er niet zoveel aan de hand.. Met 'een beetje vies' gaan veel mensen gewoon niet heen. Maar zo zie je maar weer! Super!

Beterschap voor Tommie.

Geplaatst:

Ja ben ook blij dat ik weet wat het is..

DA heeft me dan ook super geholpen en vroeg me of ik haar deze week even wilde bellen om haar op de hoogte te houden. Gewoon omdat ze benieuwd was hoe het af zou lopen.

Merk al wel verbetering in plas en drink gewoonte. Hij drinkt een stuk minder en plast ook een stuk minder (normaal kon ik om de dag verschonen, omdat 3/4 hok al vol lag met urine)

Meneer vindt de antibiotica erg fijn :no:, maar hij heeft gewoon even pech.. :mdr:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .