Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onze Pip heeft het heel erg warm. Ik heb een fles met koud water in haar hokje gelegd, maar ze snapt het niet zo goed.. Ik vind 't zielig!

Moet ik er iets aan doen, of haar gewoon lekker laten luieren.. Ze komt nergens voor naar buiten!

Bij ons binnen is het wel koel, zal ik haar daar even zetten, of is het helemaal niet erg dat ze het warm heeft?

Geplaatst:

Ik heb een aqua coolkeeper mat gekocht, dat is een matje die ongeveer 2 dagen lekker koel blijft. Natuurlijk wel op letten dat ze er niet aan gaan knabbelen. Maar fluffie ligt liever op het ruwe beton van het balkon hehe

Geplaatst:

Een natte koude handdoek in het hok leggen wil ook helpen.Bij mij gaat hij er lekker opliggen en koelt hij lekker af.Na een uurtje even een nieuwe dan blijft het lekker fris voor hem.

Een ingevroren limonadefles met water werk ook;daar doe ik een badlaken omheen en gaat hij lekker tegenaan liggen,blijft ook lekker lang koud.

Geplaatst:

Schaduw,Drinkflesje met ijsklontjes, Natte handdoek, of eventueel je konijn de oren met koud water nat maken.:) doe ik altijd, maar het liefst lopen mijn konijnen lekker in de tuin rond en zoeken een schaduw plekje op.

Of gewoon in de zomer geen bodem bedekking erin leggen alleen een plasbak waar ie het dan op doet en gewoon een beetje hooi erin doen om te eten en voer.;)

Geplaatst:

Ik heb een zonnescherm aan de ren hangen voor schaduw...

... dus gaan ze in de zon liggen.

Ik heb een bevroren fles in de ren gelegd...

... maar daar blijven ze ver bij uit de beurt.

Ik heb de stenen nat gemaakt...

... maar ze houden niet van natte pootjes.

Kortom: ik heb geen idee, maar lees graag evn mee!

Geplaatst:

Hier staat er best wat wind waardoor het niet zo heet is. Ik had vanmiddag een tegel in de vriezer gelegd en daarna in het hok. Een van de twee heeft er even tegenaan gelegen, maar verder liggen ze gewoon op in de ren op de tuintegels in de schaduw..

Geplaatst:
Ik heb een zonnescherm aan de ren hangen voor schaduw...

... dus gaan ze in de zon liggen.

Ik heb een bevroren fles in de ren gelegd...

... maar daar blijven ze ver bij uit de beurt.

Ik heb de stenen nat gemaakt...

... maar ze houden niet van natte pootjes.

Kortom: ik heb geen idee, maar lees graag evn mee!

Heb je ook een natte handdoek geprobeert?

Hier heeft hij ook een hekel aan natte poten maar dit vindt hij lekker.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .