salina Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Hallo, Silver heeft een oranje kleurige urine.Heeft zij een blaasontsteking? Verder eet/drink zij goed. Zij huppelt vrolijk rond en slaap goed. Wat kan het zijn of is dit normaal bij een konijn. Gr. Salina
Kiwi Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 De urine van konijnen kan veel verschillende kleuren aannemen. Van helderood tot oranje, bruingeel of zelfs romig wit. De kleur van de urine alleen is, zeker zolang ze verder niet ziek lijkt, niets om je zorgen over te maken dus.
toedeloe85 Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 No problem, bij mij hebben ze daar ook wel eens last van:)
salina Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Geplaatst: 1 juni 2009 Bedankt....Maar dat verschillende kleuren, komt het door voedsel?
Britt Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 eet je konijn wortel ?dan heb je kans dat het daar aan ligt, had ons konijn ook, is de kleurstof van de wortel is niet erg.anders zou ik het niet weten, anders zou ik het laten controleren.,
toedeloe85 Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Bedankt....Maar dat verschillende kleuren, komt het door voedsel?Jup......... en het kan ook met de hormonen te maken hebben!
Aanbevolen berichten