Ga naar inhoud

Gaat bunny dood?


bugs-bunny

Aanbevolen berichten

?? ik ben ook pas 9 hoor....

Dat kan, ( of, dat heb ik ook gezien, heb in je profiel gespiekt:mdr:). maar de ene 9 jarige is de andere 9 jarige niet. Ik weet ook helemaal niet hoe oud de topicstarter is hoor.

Ik ben wel benieuwd hoe het nu met Jip is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Realistisch is wat anders dan niet vriendelijk toch? Ik vind dat mijn bericht ook realistisch is. maar vragen of ze een discussie wil starten of dat ze aan het wachten zijn tot het konijn dood gaan vind ik persoonlijk niks te maken hebben met realisme.

Het was ook geen aanval op jouw. Maar je vraagt of het aan jou ligt, en daarop geef ik antwoord.

Degene die dat zei: hoe start je een discussie die bedoelde waarschijnlijk: hoe open ik een topic!

Ze heeft namelijk nog niet veel berichten gepost, dus misschien wilde ze weten hoe het in elkaar steekt? Misschien is ze nieuw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat ze op zoek was naar het aanmaken van een topic. Maar, dit topic heeft ze ook geopend, dus dan is het wel gelukt.

Nee, volgens mij ging het weer om iemand anders die op het onderwerp had gereageerd. Zij vroeg dus in haar reactie: hoe open ik een topic, maar dan in andere woorden.. Denk ik hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien kan ik jou wel gerust stellen.

Wat jij zegt lijkt net als of IK dat heb geschreven mijn konijn is bijna zes volgens mij isie al zes ( houd ik niet echt bij:$) maar jouw problemen met je konijn komen echt precies over een met die van mij ik maak mij ook ontzettend zorgen maja als ik al die reacties lees dnek ik wel zo van ach het zal wel gewoon door de warmte komen enz. want bij mij beesie is het ook in mei begonnen dus het zou de ouderdom kunnen zijn doordat ie minder zin ergens in heeft en dan lkkr zit te luieren.

maar ik moet zeggen als je het over de dood van het konijntje hebt en je ziet het beesje daar zo zitten lijkt het net als of ze op de dood zit te w88 hihi:$

maja succes nog verder.

GRT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is de warmte opzich geen slechte verklaring, maar mijn konijn is óók zes en hij huppelt op dit moment héél actief door de tuin heen. Daarvoor zat hij mij zeurend aan te kijken, en daarvoor was hij enthousiast aan het eten. Als je konijn zich nu nog steeds zo gedraagt zou een bezoekje aan de dierenarts echt geen slecht idee zijn hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is de warmte opzich geen slechte verklaring, maar mijn konijn is óók zes en hij huppelt op dit moment héél actief door de tuin heen. Daarvoor zat hij mij zeurend aan te kijken, en daarvoor was hij enthousiast aan het eten. Als je konijn zich nu nog steeds zo gedraagt zou een bezoekje aan de dierenarts echt geen slecht idee zijn hoor.

En zo gedraagt mijn konijn van negen zich ook, lekker rennen, spelen en bedelen om eten. Ik sluit me dus aan bij Dollie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .