Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik vind dat chi-chi meer drinkt als mijn konijnen.

(ze is van mn vriend)

ze drinkt een flesje, klein formaat helemaal leeg en tegen de avond vullen we hem weer en gaat ie weer voor de helft leeg.

mijn andere konijnen doen met zn tweeen 1 flesje (groot) 1 a 2 dagen.

chi-chi was geholpen met baby's krijgen en heet antibiotica e.d gehad maar is al weer paar weken geleden.

wwar moet ik op letten, mocht het ernstig zijn?

Geplaatst:

Omdat mijn vraag over hetzelfde ´probleem´ gaat, vind ik het zonde om een nieuw topic te openen.

Ik vind namelijk ook dat Tommie veel drinkt.

Hij is pas 3 maanden oud, weegt zo´n 750 gram en drinkt binnen 24 uur een fles van 600 ml leeg!

Geplaatst:

Mijn konijnen eten iedere dag een berg groenvoer. In groenten zit natuurlijk ook vocht, en daarom zullen ze minder drinken dan jouw konijn. Misschien moet je proberen wat vaker groen als witlof en andijvie te geven?

Geplaatst:

Mijn konijn eet ook elke dag groenvoer.

Zo'n 2 blaadjes witlof, 2 blaadjes andijvie en soms een stukje wortel erbij of peterselie.

Maar moet toch vrijdag naar de dierenarts voor mijn kat, zal meteen wel even vragen wat zij er van vinden..

Geplaatst: (aangepast)

Mijn konijn dronk sinds een tijdje ook erg veel.. wel 5 minuten achter elkaar om de zoveel tijd. Blijkt dat ze niet helemaal lekker is. Ondanks dat ze veel rent, stoute dingen doet, goed eet en drinkt en zelfs haar blinde darm keutels eet en veel hooi. Vond haar beetje vaag uit dr oogjes kijken en rode randje bij dr oogjes en gisteren toen ik thuis kwam had ze 1x geniest..daarna nooit meer gehoord. Maar zag wel een klein beetje vuil rond dr neusje..zag t bijna niet.. gelijk vanochtend bij de da geweest. Ze zegt dat ze waarschijnlijk veel drinkt omdat ze beetje verhoging heeft. Ze had getemperatuurd. Ze heeft nu ab gekregen en iets om de koorts tegen te gaan. Weekje sochtends en savonds geven. Ik merk verder amper wat aan haar dat ze ziekjes is ofzo..behalve beetje anders uit de oogjes kijken, lichtelijk rode randjes van dr oogjes wat ook bijna niet opvalt.. en die ene keer niezen en een stipje vuiligheid bij dr neusje. Misschien dat je konijntje beetje koorts heeft en daarom veel drinkt.

aangepast door Boefje
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .