Rian Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Poo heeft in allebei zijn oren krabwondjes. Ze zijn maar klein, en zien er verder rood uit, dus niet vies. Zijn oren ruiken ook niet vies. Ik dacht eerst aan oormijt, heb de kat vandaag met Stronghold behandeld omdat ze toch wat bruine dingetjes in haar oren heeft (mijt?)Muis heeft nergens last van, dus ik denk niet dat het op de konijnen over is "gesprongen". Haar oren zijn helemaal schoon, niks te zien.Of denken jullie van wel, zou Poo er ook last van hebben? Of zou het komen doordat Muis hem erg vaak in zijn oren wast?
Caroline Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Neen, dit is denk ik niet van het wassen...zeker als je kat mijt heeft...
Rian Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Geplaatst: 31 mei 2009 Nee he...hij krabt ook veel aan zijn oren. Kan ik hier iets voor halen of moet ik dan met hem zelf naar de DA?
Caroline Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Ik zou in zo'n geval altijd naar de DA gaan...ik zou gewoon 100% zeker willen zijn...maar in principe kan je ze idd meebehandelen.
Rian Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Geplaatst: 31 mei 2009 Ik heb hier alleen Stronghold voor volwassen katten, lees net op internet dat ik alleen Stronghold voor kittens bij de konijnen mag gebruiken? Heb jij de versie voor volwassen katten al eens gebruikt bij konijnen? Dan zou ik ze allebei nu kunnen behandelen.
Rian Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Geplaatst: 31 mei 2009 Lees op de site van Wilhelminapark dat een nijn zwaarder dan 2,5 kg met Stronghold voor volwassen katten behandeld mag worden. Dan ga ik ze allebei behandelen....en een uurtje of 6 apart zetten ivm likken.
Rian Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Geplaatst: 31 mei 2009 Goed, ze zitten allebei in een apart hok nu en Pooke heeft een halve pipet in zijn nek gekregen...hij is BOOS!!!! Knorren!! Arme kerel. Maar, het is voor zijn eigen bestwil.
Rian Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Geplaatst: 31 mei 2009 ...En de andere helft voor Muis. Zou het prikken? Ze vinden het allebei NIET leuk..ik moet maar even de andere kant op kijken nu!
Rian Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Geplaatst: 31 mei 2009 De rust is wederkeerd...haartjes in de nekjes staan rechtop alsof er gel inzit, ze hebben allebei gegeten en liggen nu lekker een uiltje te knappen. Hoop dat Pookes oren snel schoon worden. Al denk ik wel dat ik er heel snel bij ben geweest, het was beginnend.
Rian Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Geplaatst: 31 mei 2009 Pfff, zet je konijnen even 4 uurtjes uitelkaar en dan weer samen...er wordt gereden bij het leven! Stelletje aanstellers :he:
Aanbevolen berichten