Eric.I Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Hey, Pleun is 3 weken geleden gecastreerd.De opvang waar ik hem vandaan had, zei dat de hechtingen er vanzelf uit zouden vallen. Ik heb Pleun vandaag geborsteld, en het viel me op dat de hechtingen er nog in zitten. Is wel een beetje lang of niet? Grt.
Kayo22 Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Ben gisterenavond met mn 11 dagen geleden gecastreerd rammetje op controle geweest bij de da. Hechtingen zouden er vanzelf uitgaan. Maar moest na 11 dagen dat even na laten komen kijken. Mooi dat ze er gewoon nog inzaten en da heeft ze verwijderd.Dus zou zeker even langs de da gaan.
YvonneH Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Ik zou ook even langsgaan. Toen wij Kobus uit het asiel haalden bleken er ook nog hechtingen in te zitten en dat was al van 3 weken geleden!
Rian Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Het hangt ervanaf welke draad ze gebruiken om te hechten. Was het een paars draadje of kleurloos?
Rian Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Toevoeging: een paars draadje, een "vicryl"hechting, is na 60 tot 80 dagen volledig door het lichaam geresorbeerd! Dus 21 dagen is dan niet te lang. Het heeft te maken met de kracht van de hechting, dus de kracht waarmee de lagen bijelkaar gehouden worden. Deze neemt na zoveel tijd af, na een week of 3 zal de kracht van de hechting zo goed als verdwenen zijn.
Rian Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Dan ook nog maar de andere toevoeging: een kleurloos draadje, een "monocryl"hechting, is zelfs pas na ongeveer 100 dagen volledig geresorbeerd. Dit dus om even een indicatie te laten zien dat het geen kwaad kan dat je na 3 weken nog hechtingen ziet zitten.
Eric.I Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Geplaatst: 30 mei 2009 het is paars hechtdraad, het leek zo op het oog vrij los te zitten. Dus ga ervanuit dat het er binnenkort uit is thx voor de reacties, ik houd het in de gaten:yes:
Aanbevolen berichten