Poseidon Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 beste.., mijn konijn "stampertje" piept als hij ademt. dit doet hij al langer maar nu gaat het steeds harder. ik hoorde net ook dat hij een soort van brommend geluid maakte.ze is ondertussen 7 jaar oud. het is een dwerg konijn. mvg. Marcel
AnneliesVonk Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Is hij verder wel vrolijk, eet hij goed en plast/poept hij?
Poseidon Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Geplaatst: 1 juni 2009 Ja ze eet wel en plast ook goed, maar ze heeft wel diaree
Sascha Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Ja, ga maar snel. Dit klinkt niet erg goed hoor, had je er zelf niet al aan gedacht om naar de dierenarts te gaan?
toedeloe85 Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Inderdaad snel gaan! Dit kan wel eens een longontsteking zijn.Snel handelen nu!
Poseidon Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Geplaatst: 1 juni 2009 oke jawel ik ga er zo snel mogelijk naar toe,bedankt allemaal voor jullie reactie!
Poseidon Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Geplaatst: 2 juni 2009 ja het piepen wordt gelukkig vanzelf al minder, ik ga morgen naar een dierenarts en dan hoor ik verder wel wat ik eraan kan doen, ik hoop maar dat alles goed komt!
Lieke175 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Een konijn met (langdurige) diarree is in levensgevaar. Het piepen kan misschien van de warmte komen, maar diarree met dit weer is erg risicovol! Er kunnen vliegen op af komen die eitjes gaan leggen op je konijn. Daar komen maden uit die je konijn levend en wel opeten. Ook de kans op uitdroging is bij echt waterige diarree aanwezig. Door de diarree verliest je konijn snel veel vocht. Wacht als je konijn diarree heeft niet langer met naar de DA gaan!
Poseidon Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 ik ben bij de da geweest, en ik heb anti biotica gekregen. als dat niet hielp binnen ong. 5 - 8 dagen, moest ik terugkomen om een prik te halen. ik denk ik laat het jullie even weten
Aanbevolen berichten