Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik ben vanmiddag met Fladder en Flake naar de dierenarts geweest voor de entingen en zo konden ze gelijk helemaal nagekeken worden.

Fladder die van de dochter van mijn broer geweest is heeft wel eens bij mij gelogeerd en toen viel het me op dat hij wat wittige ogen had.

De dierenarts zei dat er inderdaad een waas over Fladder zijn hoornvlies zat en dat ze dat vaker zag bij konijnen. Had met cholesterol maken volgens haar, was verder niks aan te doen en ook niet te voorkomen. Lag ook niet aan verkeerde voeding.

Verder waren ze helemaal gezond. De tanden van Fladder moesten wel in de gaten gehouden worden, want hij heeft wat scherpe hoekjes aan zijn gebit.

Verder raadde die dierenarts mij aan Flake te laten steriliseren voor de 6de maand om baarmoederkanker te voorkomen. Ik weet nog niet of ik dat ga doen.

aangepast door Sjalot
Geplaatst:

Waarom laat je je konijn niet steriliseren? Ik weet namelijk ook nog niet of ik het ga doen. Puur omdat ik het 'zielig' vind. Maar ja, ziek worden op latere leeftijd is helemaal triest, dus ik vind het moeilijk!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .