marianoverbeek Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Vandaag is Jet gecastreerd. Ik kon haar om 8.15 brengen en haar om 18.45 weer ophalen. De operatie is goed gegaan en ze zat er nog een beetje duf bij. De DA vertelde dat ze een beginnende baarmoederontsteking had; was toch wel even schrikken........Ze zit nu in een hoekje van haar aparte hokje en heeft al een klein beetje groenvoer op en al aardig wat gedronken. Haar broer Bram mag even bij haar op ziekenbezoek(hij loopt los en kan de kooi van Jet in en uit) en hij is erg lief voor haar. Als het zo doorgaat mogen ze morgen al weer bij elkaar.Nu afwachten hoe het eten verder gaat en wachten op de eerste keutels....
max Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 wat fijn dat ze weer thuis is en zich wel aardig lijkt te voelen.... maar die onsteking... toch mooi dat ze dat nu direct ontdekt hebben he? sterkte met de 'zieke '
marianoverbeek Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Geplaatst: 30 mei 2009 Jet kon gisteren al vrij snel bij haar broer in het hok; hij was erg lief voor haar. Alleen weigerde ze al het eten wat ik haar voorschotelde. Ik heb gisteravond laat de man van mijn vriendin gebeld en hij heeft mij geholpen om met een spuitje wat bikspap en pijnstilling naar binnen te krijgen. Konijn in de houdgreep en slikken maar......Vannacht er nog uit geweest en toen at ze een klein stukje groenvoer en dronk wat water. Niet helemaal gerust ben ik weer gaan slapen. Vanochtend vroeg weer dezelfde truc met de man van mn vriendin; nu met bikspap, antiibiotica en pijnstilling. Ze was nu iets minder gewillig dan gisteren en probeerde te ontsnappen maar we hebben er toch alles ingekregen. Daarna haar hooithee gegeven en dat ging er zo goed in dat ze spontaan aan haar echte hooi begon te knabbelen.Ze knapt nu steeds meer op en eet al bijna weer alles. De medicijnen gaan vanavond door de hooithee op op een stukje appel of witlof.
Aanbevolen berichten