Snuffie & Yakkie Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Hallo, Ik ben nieuw hier en heb een voedster die sinds kort op een knaagblok aan het krabben is.Wat is dat voor teken?Kan iemand mij hiermee helpen?Ik heb sinds kort 2 konijntjes dus moet het gedrag van hun nog leren of doe ik iets fout?
Kiwi Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 (aangepast) Knaagblokken zijn superslecht voor je konijn, die moet je meteen uit het hok verwijderen!Edit: dat zeg ik natuurlijk niet zomaar, lees dit maar eens. 27 mei 2009 aangepast door Kiwi
Carino Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 eeen knaagsteen is niet goed voor konijnen hier heb ik meer info voor je even goed inlezen dus en de knaagsteen het liefst zo snel mogelijk weggooien ...http://www.konijnen.nl/zijsprong/knaagstenen.htmgroetjes marijke
Katrien Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Konijntjes graven (of lijkt het krabben niet op graven?) gewoon graag, dus ik denk dat het gedrag van je konijntje normaal is.Veel mensen hier hebben een zandbak. En veel konijntjes graven ook graag in een dekentje ofzo.
Snuffie & Yakkie Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Geplaatst: 27 mei 2009 hallo, bedankt voor jullie tip over de knaagblok.ik heb deze meteen uit de kooi gehaald en weggegooit.
Aanbevolen berichten