bikkel Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 hallo allemaal, ons meisje heeft de strijd opgegeven...ik heb vannacht op de bank geslapen om haar om de 2 uur wat vocht te kunnen geven...en om 3.15 heb ik haar in mn armen gepakt en ze was zo slapjes...al het vocht liep gewoon weer weg....Ik heb haar een warme handdoek omgedaan en haar tegen mij aan gehouden en gezegd dat het goed was dat ze ging.....na een paar keer lucht happen was het voorbij!Ik ben blij dat ze in mn armen vol met liefde is gegaan en niet stilletjes in haar kooi...Ik ben verdrietg en opgelucht tegelijk.....voor haar is het beter maar ik had me "een vriendinnetje halen voor Bikkel" heel anders voorgesteld.... kus sabrina
Sientje81 Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Dag Sabrina,Ik vind het vreselijk, maar ze is wel konijnwaardig gestorven. In de armen van zo'n liefdevol baasje. Neem jezelf niets kwalijk, je hebt al het mogelijke voor haar gedaan.Sterkte, Josine
chantal1987 Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Heel veel sterkte met het verlies van je mooie meisje!
Alies Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 he wat naar, ik heb er gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte met het verlies van je mooie konijntje Bella!
YvonneH Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 O, wat jammer!Het was een sterk meisje en is iig omringt met liefde naar de regenboogbrug gegaan. Heel veel sterkte meid, je hebt enorm je best gedaan!
Laura82 Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Sterkte meid, je hebt enorm je best gedaan om haar te redden.Veel sterkte en bikkel extra vaak knuffelen :-)
bunny ranch chanty Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Wat vrezelijk meis....we hebben gisteren avond nog gesproken met elkaar .En inderdaad de operatie is heel heftig .Om ook weer boven op te komen.Je zal zelf ook moe en uitgeput zijn.Van alle goede zorgen.Heel veel sterkte met het verlies van de lieve meid!!Ze stampt verder op de regen boog brug.dikke kus cindy
Katrien Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Ik vind het vreselijk!Je hebt alles gedaan wat je kon. Bella heeft hard gevochten, omdat ze omringd was door al je goede zorgen en liefde.Heel veel sterkte.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 heel veel sterkte met het verlies van je meisje!je hebt echt super gehandeld en ze was zeker blij met je liefde!
Blacky Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Heel veel sterkte met dit verlies.Ze is gelukkig op een liefdevolle manier bij jou overleden.
bikkel Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Geplaatst: 26 mei 2009 hoi,Bella ligt nu vredig in een doosje op een bedje van stro en een handdoekje over haar heen...de opvang komt haar vandaag halen, ze wilde haar graag hebben als ze het niet zou halen... Met mij gaat het redelijk, ik heb slecht voor mezelf gezorgd w.b eten en slapen waardoor ik nu dus heel beroerd ben, natuurlijk door alle spanningen...ik hoop dat ik mij in de loop van de dag beter ga voelen... Bikkel heeft zojuist zn 2e keer antibiotica gehad...jeetje wat een ellende om hem dat te geven....nu is ie beledigd haha zelfs een worteltje helpt niet!
Laura1984 Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Ach wat vreselijk zeg... dat het na zoveel inzet niet heeft mogen baten. Ik wens jou en Bikkel heel veel sterkte met het verlies.
Guus Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 ach jeetje, jullie hebben beide zo hard gevochten!Gelukkig heeft ze nu rust!Heel veel sterkte!
mama0004 Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Ach nee toch! Heel veel sterkte! Je kunt trots op jezelf zijn. Jullie hebben alles gedaan wat je kon doen. Een dikke knuffel voor jou en Bikkel.
boukje Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 heel veel sterkte met je verlies, je hebt goed aangevoeld dat je vannacht nodig was voor haar. Ik hoop dat je zelf ook snel weer opknapt.
jasmijn86 Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Hoi Sabrina,Wat erg dat Bella het niet gehaald heeft. Aan jou heeft het niet gelegen, je hebt je zo ingezet voor haar! Veel sterkte gewenst, ook voor Bikkel. En eerst even wat slaap in halen.
bikkel Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Geplaatst: 26 mei 2009 hoi,Bella is zojuist opgehaald door de dierenambulance....nu kunnen we het een plaatsje gaan geven.... groetjes sabrina
CindyJ Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Oooow na alles wat je voor d'r hebt gedaan...Ze is inderdaad in ieder geval vol liefde gegaan....Sterkte meiss
boghy Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Sabrina, heel veel sterkte! Fijn, dat je er vannacht nog kon zijn voor haar. Knuffel van Bikkel, Lotje, Punky en Wizzie
Karina Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Heel veel sterkte Sabrina. Je hebt alles gegeven om haar beter te maken. Meer liefde dan dat jij Bella hebt gegeven is niet mogelijk. Speel fijn op de regenboogbrug Bella.
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Heel veel sterkte!! Wat vervelend zeg :erf:... Je bent een geweldig baasje, die veel voor haar heeft gedaan! Toch fijn dat je er voor haar kon zijn.Dag lieve Bella, veel plezier op de regenboogbrug.
Aanbevolen berichten