Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 nijn doet vreemdze ziet er "dronken" uit, valt over kijkt wazig, ze piept, wil niks te eten geen peterseli..we hebben met de spoed kliniek gebeldwe gaan er nu naartoe
Rian Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Jeetje Efrat, dat klinkt niet zo goed...heel veel succes zometeen, laat wat weten!!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Geplaatst: 25 mei 2009 we staan in de wacht bij hun...ik tril helemaal ze ligt nu in het hok terwijl jimmy lekker peterselie nomt
Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Geplaatst: 25 mei 2009 ze probeerde op te staan en viel omwe gaan nu weg ik barst in trannen
Zwelgje Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Och, jeetje... Ik hoop echt van harte dat het allemaal meevalt! succes in ieder geval! Ik duim voor jullie!
Rian Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Rustig maar. Je doet het prima. De DA gaat nu kijken wat er aan de hand zal zijn.
kelly1986 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Naar de dierenarts gaan is het beste wat je nu kunt doen!Goed gehandeld dus! sterkte
Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Geplaatst: 25 mei 2009 we zijn terug!jee wat een stormde DA was super ze heeft alles gekeken engaf nijn 2 injecties en dwang voer meerimadyl inj. en Primperid inj.ze heeft tanden gekeken enzo ze zei dat als nijn niet voor 12uur eet moet ik dwang voeren en snachts in een apart kooi om te kijken of ze keutelt!ik ga haar vanavond boven zetten bij mijn beddank allemaal jullie zijn echt lief
Bo&Isa Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Hier wordt heftig geduimd en de oortjes gekruist!
YvonneH Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Ik hoop dat het snel beter gaat! Maar als ik het goed begrijp is het nog niet duidelijk wat ze precies heeft?
ZaZa Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Dat vraag ik me ook af Yvonne...Denkt de dierenarts een bepaalde richting op ? Dit komt allemaal wat 'algemeen' over..maar goed...ben ook geen dierenarts natuurlijk..Je moet ergens beginnen..
Karina Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Tjee zeg, even schrikken. Goed dat jullie meteen naar de da zijn gegaan. Ik duim voor jullie dat Nijn snel beter is!
bunny ranch chanty Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Het omvallen wijst toch meer in de richting van ooronsteking of ecJe hebt nu alleen pijnstilling gekregen en darm stimulatie......Ik zou zelf eerder ab kuurtje verwachten....
Jimmy&Nijn Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Geplaatst: 26 mei 2009 hallo iedereenze heeft gisteren nijn grondig onderzocht en gekeken hoe ze liep, omdat nijn daar wel alert was en niet omviel (maar wel erg sloom was en keek wazig)zei ze dat ik haar vanavond en vannacht goed in de gaten moest houden of ze verder omvalt ofzo, dr kop stond niet scheef zei zevannacht hebben we beide nijnen in onze slaap kamer gezetnijn heeft wel hooi en appel gegeten en rond 3uur snachts begonnen met drinkengoed teken dus, de medicijn heeft kennelijk geholpen omdat ze vannochten ook weer gromde toen de kat kwam snuffelenik ben nu op werk ik hoop echt dat als ik thuis komt is ze nogsteeds levendig, als het niet zo is ga ik direct naar mijn eigen DA
bikkel Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 jeetje wat laten konijnen ons toch schrikken, veel sterkte ermee en ik hoop dat je nijn snel opknapt! groetjes sabrina
Jimmy&Nijn Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Geplaatst: 26 mei 2009 ja he...zo klein met zo'n grote personelijkheid !!
Rian Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Ben je al thuis? Hoe gaat het nu?Vanmorgen vroeg moest ik toch even snel hier op BB komen kijken hoe het gegaan was bij de DA gisteravond..
Jimmy&Nijn Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Geplaatst: 26 mei 2009 Dankje Rian!!!ik ben nu thuis ja, super hard gefietst ik dacht de hele dag aan drze zier er meer alert uit dan gisteren maar nog niet 100% ze loopt wel beterik vind het echt vreemdmijn man ook..gisteren zag ze eruit alsof ze uit narcose kwam...ik hou haar echt in de gaten en zodra ze niet eet of wat dan ook vreemd doet dan vliegen we weer naar de DA
Aanbevolen berichten