Susanne22 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Hoe merk je aan je konijn dat hij de blindedarmkeutels op eet? Ik zie een heleboel keutels liggen, maar waar herken je de blindedarmkeutels aan?? Kun je die duidelijk onderscheiden van elkaar?
kelly1986 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Blindedarm keuteltjes zijn als het ware een trosje van blinkende kleine keuelteltjes aan elkaar vast....
Susanne22 Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Geplaatst: 25 mei 2009 Ik denk dat ik er wel een paar van dat soort heb zien liggen, maar dat is me niet duidelijk.. Er lagen ook een heleboel keiharde losse bolletjes (gewone dus).. Moet ik me zorgen maken?
kelly1986 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 ik ga een foto voor je zoeken.. Als een konijntje een keer, of een paar keer, zijn blindedarmkeutels laat liggen is dit geen mega ramp.In die BD keutels zitten onverteerde voedingsstoffen. Door die keutels weer op te eten krijgt je konijn alsnog alles voedingsstoffen binnen die het nodig heeft. Het kan zo zijn dat een konijn zijn bd keutels laat liggen door verkeerd of teveel voer.Soms kan het oo gewoon " zomaar" eens gebeuren..
kelly1986 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Kijk! http://www.bunnybunch.nl/konijnen/voeding-van-een-konijn.html hier vind je een foto! nummer drie zijn bd keutels!
Susanne22 Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Geplaatst: 25 mei 2009 Dankje!!! Nee dan heb ik toch verkeerd gekeken, die lagen namelijk niet in het hok. Waren waarschijnlijk verse keuteltjes dan
Aanbevolen berichten