Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 ik zit op werken belt in eens kind van een collega.."konijn wil niet meer opstaan"zegt collega "ach jammer dan" ik schrok me rot..ik zat te trillen echt...ik zei "ga je niet naar de DA?" nee zegt ze beest is 8, heeft lang genoeg geleefd ik zei dat het niet kon een dier laten lijden zegt ze "tja het is een keus die je maakt" urgh...ik ben boos en zo verdrietig
Saf Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Zo das een harde conclusie. Je kunt toch op zijn minst naar de DA gaan.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Geplaatst: 25 mei 2009 ik heb hier een discussie begonnen maar het hield op omdat zij moesten erom lachenhoe ik met dieren om gaan"het zijn geen mensen tis maar een konijn" ik heb echt trannen in mijn ogen
Mevrdewit&Deedee Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Echt waar! pff ik vind dat zo erg. Wij moeten juist voor die diertjes opkomen, ik had zelf ingebroken en konijn zelf gebracht naar DA :whistle2:
kathytjeuh Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Ja vele mensen vinden het "is maar een konijn". Als je zo'n diertje in huis haalt kom je er echt niet mee met te zeggen 'is maar een konijn', dan is het een volwaardig lid van de familie, en het hoort er gewoon bij ! ...
nathalie b Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 En als de school van het kind had gebeld met je kind is neergevallen en staat niet meer op!was ze zeker wel direkt naar huis gegaan.!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Geplaatst: 25 mei 2009 dat zei ik..ze vonden het dat het niet kon..dit soort "onzin" zeggen omdat je tuurlijk konijnen niet kan vergelijken met mensen..en dan was ik gek..stelletje **&&%^%^&*
Saf Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Oke mensen zijn anders dan nijnen en voor je kind ga je zeker verder dan voor je nijn. Maar omgewoon te zegge ntis maar een konijn vind ik echt te ver gaan. Helaas wel een reactie die je vaak (te laat) hoort.
AnneliesVonk Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Ik kan me nog wel voorstellen dat iemand een konijntje laat inslapen als het alleen te redden is met dure medicijnen of een operatie. Maar helemaal niet naar de DA vind ik echt vreselijk zielig!! :(
Kiwi Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Tsja, de dierenarts kost geld, en dat is zo'n konijntje voor veel mensen toch niet waard. Voor een paar euro haal je een nieuwe, waarom zou je er dan veel geld aan gaan uitgeven?
Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Geplaatst: 25 mei 2009 het breekt mijn hart :(ik zit echt met een beeld in mijn hoofd met een konijn die ligt in de kooi ziek en in pijn....ugh
kelly1986 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Dat is precies hoe veel mensen helaas denken..Kan me voorstellen dat je je daar heel kwaad om maakt Jimmy&nijn.Helemaal als er dan ook nog gelachen word...
chantal1987 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Pfff, echt niet normaal meer hoe sommige mensen over hun beesten denken. Zulke mensen verdienen gewoon geen dieren!
Snoeteke Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Kijk, zulke mensen mogen dus geen dieren hebben vind ik. Je kan toch op z'n minst even langsgaan bij de dierenarts?!?!! Ik vind het ronduit hufterig en extreem egoistisch. Tevens vind ik het ook zielig voor dat kind. Als ouder zeg je toch niet keihard tegen je kind (die hopelijk en waarschijnlijk verdrietig is om zijn/haar konijn) dat het dan maar jammer is.....ongelooflijk........
Anne_Demmi Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Lekker voorbeeld geef je dan aan je kinderen! Zo hoor je niet met dieren om te gaan. Ik snap heel goed dat je nu ongelofelijk baalt. Mensen die zo reageren vind ik echt onintelligent.
Laura1984 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Kan me ook helemaal voorstellen dat je er zo kwaad over bent. Vreselijk gewoon... zo dier-onwaardig. Arm beestje. En wat voor voorbeeld ben je dan, als ouder voor je kind. Zeker inderdaad als men er dan ook nog om gaat lachen.
Laura82 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Dan vraag ik me altijd af hoe het zou zijn als het een hond of kat is.Dan gaan ze vaak wel namelijk. Konijn is wat dat betreft helaas erg onder gewaardeerd.
YvonneH Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Ik vind het ook erg jammer dat mensen nog steed zo met dieren omgaan :grrrrrr:
Rian Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Ik hoop dat het nijntje snel van zijn lijden verlost wordt, en dat het kind er erg verdrietig om is (niet voor het kind, maar zodat mams ziet wat voor onnodig verdriet ze haar eigen kind verdorie aandoet...)
Anne_Demmi Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Toen ik nog op school zat, had ik niet kunnen leren voor een s.o. geschiedenis omdat ik de dag daarvoor mijn ratje in had laten slapen. Ik had de hele dag hoofdpijn van het huilen! Mijn moeder had toen een briefje geschreven dat ik niet had kunnen leren wegens het laten inslapen van mijn huisdier. Ze had in dat briefje gevraagd of ik het s.o. een andere keer kon maken. De docente vroeg: "wat voor dier was het?" en toen ik vertelde dat het om een ratje ging, moest ik het s.o. gewoon maken! Echt bizar! Alsof dat minder erg zou zijn. Ik haalde een 2,9 en dat was dan mijn cijfer op het rapport. Toen ik het jaar daarna op het volwassenenonderwijs mijn havo ging afmaken, stond ik een 8 op mijn diploma.. Je hebt mensen..
Dollie Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 O mijn God.. Hier heb ik echt geen woorden voor. Arm beestje.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Geplaatst: 25 mei 2009 ik vond het ook zo koud tegen het kind!! hoe ze klonk aan de telefoon!!
busylizzzy Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Oh wat naar! Dat kindje moest wel geschrokken zijn, en dat arme arme konijn! Sterkte met die hele vreemde mensen om je heen. Sommige mensen zouden echt geen huisdieren moeten kunnen nemen...:(
dieren4ever Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Wat vreselijk sneu voor dat konijn, arm beestje! Hier kan ik me echt boos om maken!Sommige mensen....
Jimmy&Nijn Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Geplaatst: 16 juni 2009 jahoor...vandaag komt ze binnen en vertelt ze trots dat ze gisteren de begravenis wasen dat het geen drama was en de dochter helemaal niet verdrietig deedhet was de vierde konijn zegt zede vorige ging elke dag in bad.......en ging mee naar buiten.......ik heb hier geen worden voor...ik heb niks gezegd omdat ik weet van mezelf dat ik gewoon ga ontploffen
Aanbevolen berichten