Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Mijn konijn wast zich behoorlijk vaak en krabt ook regel matig(niet specifiek op 1 plek). Zou die iets mankeren of zal het gewoon een ijdeltuit zijn:p

Geplaatst:

Heb je, je konijn alleen zitten. Ik heb een konijn gehad wat alleen zat en echt veel aan vachtverzorging etc deed, toe nze een vriendje kreeg was dat een stuk minder.

Geplaatst:

Heb je al eens tussen de haren door naar de huid van je konijn gekeken?

Hoe ziet die er uit?

Als deze rood of schilferi is is er een kans dat je konijn last heet van bijvoorbeeld een vachtmijt.

Geplaatst:

schijnt erg te heersen. Lees er veel berichten van hier en bij ons hebbe nze het ook. En bij familie van mij (we hebben geen contact gehad dus kan niet van elkaar komen) heeft het ook.

Geplaatst:

Heeft je konijn veel haar verloren?

Wat misschien kan helpen: koop een borsteltje en borstel je konijn even om de zoveel tijd. Vooral in deze periode van rui komen er bergen haren vanaf..

Mijn nijnen verharen, dan weer een tijdje niet, en nu weer enorm..

Ik zou het wel even buiten doen, anders verstik je je zelf. En inderdaad rode, schilferige plekken in de gaten houden! Want als je dat ziet of een ander wondje moet je even een tripje naar de dierenarts maken.

Geplaatst:

ja verhaart wel. had hem straks even vast en der zaten wel aardig wat haren op me.

hij is nu bijna een week geleden gecastreert, maar zie verder ook geen wondjes of rode vlekken.

zal hem eens borstelen, thx voor de tip

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .