Kayo22 Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Yuki vanmorgen weggebracht naar de dierenkliniek.Moet zeggen dat ik met een behoorlijke knoop in mn maag zit.Mag om 15 uur bellen. Mogelijk blijft hij een nachtje over zeiden ze.Het is een kk kliniek en moet vertrouwen hebben maar ja.....Net als iedereen ben ik straks toch blij als ik hoor dat het goed is gegaan. Maar over een paar weekjes mag hij dan een vriendinnetje uitzoeken!Met hulp van een opvang want heb dat nog nooit ervaren zelf. We zijn een weekje op vakantie op de Veluwe in ons 2e hutje en ben dus lekker vrij en bij hem van de week.
AnneliesVonk Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Heey! Ik zit over een poosje in dezelfde situatie! Kan me voorstellen dat het spannend is. Mijn Joris is nu nog te jong voor een castratie, maar in augustus oid kan het wel en daarna komt er een vriendinnetje bij. Ook dat heb ik nog nooit eerder gedaan, dus probeer het wel te doen met iemand die er ervaring mee heeft. Veel succes en knuffel 'm maar goed straks
dieren4ever Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Kan me voorstellen dat je het spannend vind! Maar het gaat helemaal goed komen! :yes:
Kayo22 Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Geplaatst: 18 mei 2009 Dank jullie wel.Yuki is net weer thuis. Alles is goed gegaan.Heb pijnstilling mee voor aantal dagen.Raar maar waar: voel me helemaal opgelucht.Hou hem nu goed in de gaten.Moet zeggen dat in de kliniek alle tijd is genomen voor uitleg.
Aanbevolen berichten