Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo even uit mijn hoofd...ik denk dat je 3 dagen injecties nodig hebt...maar vraag aan je DA om het even voor te doen, dan kan je ze daarna waarschijnlijk gewoon thuis geven.

Heb je de link nr medirabbit? neem dat anders mee naar je DA

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik verbreek net de (telefoon)verbinding met de dierenarts. Ik kan dexamethason tabletten afhalen. Ik ga nu van mijn werk naar huis en rijd meteen langs.

Weer een stapje verder naar herstel!

Bedankt voor het meedenken.

Geplaatst:

Clover is dood :(

Vanmorgen was hij nog redelijk in orde, naar de situatie gemeten dan. Hij heeft flink gedronken en zat wat te knabbelen toen ik hem achterliet.

Vanmiddag kwam ik thuis uit mijn werk en ik zag meteen aan zijn zus, Flake, dat het mis was. Ze kwam niet naar me toe en draaide van me weg toen ik de ren opende.

Clover lag op de plek waar ik hem achter had gelaten vanmorgen, lekker warm in het stro, kopje opzij, voorpootjes wat gestrekt, zijn eten was netjes op.

Arm ventje. Ik ben er gefrustreerd van. We leken op de goede weg. En Flake is ook van slag. Ze eet gelukkig wel, maar ze zoekt hem. Wel maakte ze binkies toen ze in het gras de katten tegen kwam.

Ik breng hem straks naar de DA.

En dan op zoek naar een nieuwe vriend voor tante ka... Of kan ik beter eventjes wachten voor dr?

Geplaatst:

O, wat naar zeg.

Heel veel sterkte!

Ik zou zelf wel even 1 of 2 weekjes wachten met een nieuw vriendje voor Flake. Tenzij ze erg ongelukkig lijkt straks zou ik haar even de tijd geven.

Geplaatst:

Sterkte zeg! Jeetje...... je hebt zo je best gedaan...

Ik zou idd even alles laten bezinken...

Heb je Flake ook preventief behandeld tege EC aangezien ze samen woonden?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .