Caroline Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Zo even uit mijn hoofd...ik denk dat je 3 dagen injecties nodig hebt...maar vraag aan je DA om het even voor te doen, dan kan je ze daarna waarschijnlijk gewoon thuis geven.Heb je de link nr medirabbit? neem dat anders mee naar je DA
zwarte panter Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 jep, zijn idd 3 injecties. 3 dagen na elkaar één injectie.De meeste DA'en geven de eerste zelf en als je het zelf kan/durft mag je de volgende 2 zelf geven.
Clover Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Geplaatst: 27 mei 2009 Ik verbreek net de (telefoon)verbinding met de dierenarts. Ik kan dexamethason tabletten afhalen. Ik ga nu van mijn werk naar huis en rijd meteen langs. Weer een stapje verder naar herstel! Bedankt voor het meedenken.
Clover Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Geplaatst: 28 mei 2009 Clover is dood :( Vanmorgen was hij nog redelijk in orde, naar de situatie gemeten dan. Hij heeft flink gedronken en zat wat te knabbelen toen ik hem achterliet.Vanmiddag kwam ik thuis uit mijn werk en ik zag meteen aan zijn zus, Flake, dat het mis was. Ze kwam niet naar me toe en draaide van me weg toen ik de ren opende.Clover lag op de plek waar ik hem achter had gelaten vanmorgen, lekker warm in het stro, kopje opzij, voorpootjes wat gestrekt, zijn eten was netjes op.Arm ventje. Ik ben er gefrustreerd van. We leken op de goede weg. En Flake is ook van slag. Ze eet gelukkig wel, maar ze zoekt hem. Wel maakte ze binkies toen ze in het gras de katten tegen kwam.Ik breng hem straks naar de DA. En dan op zoek naar een nieuwe vriend voor tante ka... Of kan ik beter eventjes wachten voor dr?
YvonneH Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 O, wat naar zeg.Heel veel sterkte! Ik zou zelf wel even 1 of 2 weekjes wachten met een nieuw vriendje voor Flake. Tenzij ze erg ongelukkig lijkt straks zou ik haar even de tijd geven.
kelly1986 Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Sterkte zeg! Jeetje...... je hebt zo je best gedaan... Ik zou idd even alles laten bezinken...Heb je Flake ook preventief behandeld tege EC aangezien ze samen woonden?
nathalie b Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Heel veel sterkte!!Wat een k###e ziekte is die EC toch.(Sorry voor mijn taalgebruik!)
Aanbevolen berichten