Dollie Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Cola is ook best want ik lust geen champagne Meneer keutelt nu ook overdag weer normale keutels en hij eet ook gewoon weer normaal. Ik denk dus dat hij, een week en dertien pagina's verder, weer helemaal in orde is Feestje dus! :he: Nog een reden voor een feestje trouwens, ben wel heel blij dat zijn tandjes nog goed waren! Nou ja, zijn kiesjes bedoel ik natuurlijk. En nog een vraagje, moet ik nog doorgaan met de protexin? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 22 juni 2009 Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Yes, Wat een verhaal. Idd 13 pagina's spanning en hoopvol wachten op eindelijk het bericht van Dollie dat het weer goed is. Dikke pluim ,meid! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 22 juni 2009 Delen Geplaatst: 22 juni 2009 (aangepast) hoi,ik geef Bikkel dagelijks protexine en prozyme, vooral nu meneer zo in de rui is! volgens mij kon het geen kwaad, protexine zorgt voor de darmflora geloof ik en vooral met ab is het beter om protexine te geven. fijn dat het nu weer goed gaat, dan voel je jezelf ook lekkerder he, als je nijn ziek is ben je zelf ook de kluts kwijt....geniet van je champagne haha..... 22 juni 2009 aangepast door bikkel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 22 juni 2009 Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Ik zou nog zeker een paar dagen protexin geven. Dat is enkel een goede ondersteuning van de darmflora en volledig onschuldig. En ik ben helemaal akkoord met de redenen voor een feestje... ik vind het ook erg fijn voor je dat zijn kiesjes nog prima waren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Dan gaan we nog even door met de protexin! :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 juni 2009 Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Wat fijn! Dit maakt mijn dag goed! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 22 juni 2009 Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Geweldig Dollie, doe ik ook mee met het feestje. :party:Maar dan wel met koffie Hebben mijn duimen weer even rust voor de volgende :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stoffer en Blik Geplaatst: 22 juni 2009 Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Nou... die Indy zeg! Laat ons even 13 pagina's in volle spanning achter! Super Dollie! (lees ook SuperDollie:yes:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Dankjulliewel voor alle info en steun!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
max Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 wat fijn dat het weer helemaal goed gaat... ik vind het nog wat vroeg voor champagne.. neem dus nog maar een bakkie... ook goed toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 Idd, fijn dat het weer goed gaat!Toch altijd weer spannend he. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten