Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb besloten dat ik mijn twee voedsters ga laten sterilliseren(vakantiegeld:p), ga me nu een beetje inlezen. Ze zijn de afgelopen weken allebei schijnzwanger geweest, en ik wil het risico ook niet nemen dat ze later baarmoederkanker krijgen. Nu wil ik ze graag beide tegelijk laten helpen, heeft iemand hier ervaring mee? En weet iemand of het rijden op elkaar dan minder wordt (Ginger zit de laatse tijd vaak achter Macy aan, is een beetje zielig)?

Alle tips zijn welkom!!

Geplaatst:

Ze tegelijk laten helpen zou geen probleem moeten zijn, het is alleen voor jou wat extra werk ivm de nazorg. Wel kan ik me voorstellen dat als je ze niet tegelijkertijd laat helpen, de een de ander wat "helpt" bij het genezingsproces. (Bijv. het niet geholpen konijn eet gewoon, waardoor het geholpen konijn ook eerder gaat eten. Of het niet geholpen konijn helpt het geholpen konijn met wassen)

Het rijden zal dan ook zeker minder worden. Doordat ze geen oestrogenen meer aan gaan maken zullen ze een stuk rustiger gaan worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .