Saf Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Ik zag vanmiddag bij een van mijn reusjes dat de "vliesjes" bij haar ogen dikker zijn. Weet iemand wat dit is en of ik ermee naar de DA zou moeten gaan. Bij deze de foto's Wilde eigenlijk alleen Sies op de foto maar Wies was zo nieuwsgierig dat ze net tijdens de flits even moest komen kijken. Ze lijkt er geen last van te hebben het traant ook niet ofzo.
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 is 3 e oog lid die zakt van zelf weer hebben fransen ook....zakt het niet zou ik naar da gaan.
Saf Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Geplaatst: 11 mei 2009 tis idd alweer weg. Ik schrok er even van. Zolang het gewoon vanzelf zakt is het prima dus. Als het vaak blijft terug komen neem ik wel een keer contact op met de DA just to be sure.
Lieke175 Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Ons vorige konijn had dat ook, vooral als hij at en als je 'm op schoot had. We zijn er toen mee naar de DA geweest, maar zij kon er verder niets aan doen, het trok inderdaad weer weg.Maar ik denk dat je dat nog wel vaker gaat zien.
Debbie Geplaatst: 24 juni 2009 Geplaatst: 24 juni 2009 Fijn dat het niets ernstigs is! (en wauw.... wat zijn ze toch mooi)
Aanbevolen berichten