Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is niet goed van ons maar superslecht van die Udens kinderboerderij waar jullie hem hebben moeten kopen. Errug goed voorbeeld wat kinderen daar krijgen. Maar ja dat geldt voor de meeste kinderboerderijen.

Geplaatst:

Franky (van opvang Franky dus, als ik het goed begrijp) reageert op Claire, die zegt "goed van die opvang". Franky heeft gelijk: het is niet goed van die opvang (het is natuurlijk wèl goed, maar dat is inderdaad wat ze zouden moeten doen als opvang), maar superslecht van die kinderboerderij.

Geplaatst:
En franky, je hebt onderaan het bericht bij prunus kinderhoerderijen geschreven in plaats van kinderboerderijen :)

Goh wat een domme fout van mij.......:$

Not.

Geplaatst:
Goed nieuws!

Jammer dat er geen foto van Nijn op staat:)!

We hebben geen Nijn in de opvang, dus daarom staat er geen foto van Nijn op.

Een foto van Prunus ga ik er nog niet opzetten want dan krijg ik aldoor mails van mensen die hem willen en hij is nog niet gecastreerd, dus wordt hij ook nog niet uitgeplaatst.

Geplaatst:
We hebben geen Nijn in de opvang, dus daarom staat er geen foto van Nijn op.

Een foto van Prunus ga ik er nog niet opzetten want dan krijg ik aldoor mails van mensen die hem willen en hij is nog niet gecastreerd, dus wordt hij ook nog niet uitgeplaatst.

Nijn... oftewel Prunus.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .