Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteravond voordat ik naar m´n werk ging had ik Muffin nog een wortel gegeven, vanmorgen toen ik weer thuis was dacht ik droom ik, wortel weg. Had haar voordat ik ging slapen nog pijnstilling gegeven, ging niet van harte, volgens mij wil ze die niet. Daarna nieuwe wortel gegeven en kom net beneden en wortel is op. Ze begint ook weer haar streken te krijgen, handdoek graven en alles verbouwen. Geef haar dadelijk weer blaadje witlof en een wortel, van de biks moet ze nog niks hebben. Nu liggen ze beide onder de salontafel, Nilo probeert haar af en toe acheraan te zitten, maar dan knort en piept ze als een cavia. Nu heeft Nilo haar weer even gewassen. Hier gaat het ook allemaal gelukkig de goede kant op. Ik denk dat ik haar straks nog de pijnstiling geef en dat ik er dan mee stop, of moet het hele flesje op? Zou er dan 5 dagen mee doen. Ze zitten nog wel ieder appart in de kooien, het is nu ook pas 2 dagen geleden dat ze is geopereerd. De wond ziet er mooi en rustig uit. Ze heeft ook al gelukkig warme oren, misschien dat ik straks nog 1 keer water ga vervangen voor de kruiken.

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Denk dan dat ik ook zoiets ga doen, voor de zekerheid ja. ?Je weet ook nooit echt of ze pijn hebben of niet:$

Bij mij staat op het flesje pijnstilling dat ik het 4 tot 5 dagen moet geven (twee keer per dag 0,25 ml).
Geplaatst:

Ja hoor, ze heeft weer haar streken en rent als een gek rond. Alsof er niks aan de habd was. Gaat super snel het herstel. Laat ze nu beide lekker lopen, moet srtaks nog 1 keer vannacht werken. Heb ze nog wel appart in de kooi. Morgenmiddag ga ik ze weer samen zetten.:D Papier zit ze ook alweer te vreten.

Geplaatst:

Vanaf vanmorgen heb ik ze na m´n diesnt meteen weer samen in de kooi gezet, alles gaat goed. Ze is weer de vrolijke oude tante, hoe ik ze ken. Lekker rennen nu en streken uit halen. Alsof er nooit iets is gebeurt. Moet van de week DA bellen voor afspraak om de hechtingen eruit te laten halen. En dan hopen dat alles goed is.

Geplaatst:

Laatste update. Er is niks meer te zien dat madame geopereerd is. Ze is weer lekker de oude met haar streken. Vanmiddag naar e DA met haar voor de hechtingen. Ze zitten weer lekker samen in hun kooi, alsof er niks aan het handje was.

Geplaatst:

Nijn moet morgen weer terug naar de dierenarts. De hechtingen lossen vanzelf op, maar we moeten even voor controle. Daarna zet ik ze (eindelijk!) weer bij elkaar (en wat zùllen ze blij zijn!).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .