A.mina!! Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 hallo allemaal, ik had een vraagje mijn konijntje had last van een nat neusjemaar nu kom ik net bij haar vandaan en had ze helemaal een wit goedje ik dacht dus aan snot.maar wat kan ik daar nu aan doen? kan ik het schoonmaken ofzo iets? alvast bedankt voor jullie reacties:) liefs, Amina
kelly1986 Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Ermee naar de dierenarts!Witte uitvloed uit de neus zou idd een heel duidelijk symptoom van snot kunnen zijn.Laat het de dierenarts beoordelen en start met behandelen. Als je snot in eerste instantie niet behandeld kan het makkelijk overgaan in chronisch snot en dan kan het ineens een stuk lastiger worden.
A.mina!! Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Geplaatst: 8 mei 2009 oké hartstikke bedankt voor je info:Dik zal het even met m'n ouders overleggenom langs de dierenarts te gaan!
skydivester Geplaatst: 10 mei 2009 Geplaatst: 10 mei 2009 en als je meerdere konijnen hebt; oppassen voor besmetting. zelf dus ook tussendoor je handen goed wassen.
A.mina!! Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Geplaatst: 11 mei 2009 oké bedankt voor de tip!ze worden nu behandelt met een antibioticahoop dat het snel over is.
Aanbevolen berichten